Orderhanterare till internationellt bolag!
Poolia Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du redo att bidra till att effektivisera orderlogistikprocessen och förbättra kundupplevelsen? Har du erfarenhet av logistik och trivs i en koordinerande roll? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vi söker nu dig som har kompetens inom orderhantering och supply chain för att bli en del av ett dynamiskt team och bidra till framgång. Tjänsten är på heltid med önskat tillträde snarast och sträcker sig i 12 månader med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Nacka och möjlighet till distansarbete finns.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Arbeta nära försäljningsteamet för att lösa orderavvikelser.
• Registrera externa inköp kopplade till kundorder och säkerställ noggrann dokumentation.
• Samarbeta med fraktpartners för att implementera de bästa leveranslösningarna.
• Hantera avvikelser snabbt och upprätthåll tydlig kommunikation med logistikpartners.
• Säkerställ att försäljningsorder registreras i SAP-systemet samt följs upp och levereras till kunderna.
• Samordna leveranser och säkerställa att alla transaktioner sker smidigt och effektivt, från början till slut.
• Returhantering
Vem är du?
Vi söker dig som uppfyller följande krav:
• En examen inom logistik/supply chain eller liknande
• Arbetslivserfarenhet av logistik/supply chain
• God kunskap om MS Office
• Erfarenhet av ERP/ECC-system
• Flytande i svenska och god kunskap i engelska, både i skrift och tal
• Tidigare erfarenhet av att koordinera order och leveranser inom en försäljningsorganisation är meriterande.
Vi söker efter dig som har utmärkt kommunikativ förmåga och passion för kundservice. Du har förmåga att identifiera och lösa problem effektivt. Vidare är du bekväm med att arbeta i en snabbrörlig miljö och möta deadlines samt att du har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "70777".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia Office Professionals AB
Kontakt Sophia Deckmark
sophia.deckmark@poolia.se 072-070 48 68 Jobbnummer 8484883
Observera att sista ansökningsdag har passerat.