Orderbekräftare till spännande bolag mitt i centrala Göteborg!
Aditro Logistics Staffing AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2017-11-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderbekräftare till spännande bolag mitt i centrala Göteborg!" (publicerad 2018-03-02) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker just nu en konsult för orderbekräftelse till kund i centrala Göteborg. I tjänsten kommer man arbeta i Outlook och ta emot orderbekräftelser från leverantörer och säkerställa att rätt information stansas in.
Uppdraget är på heltid under tre månader, januari t.o.m. mars (stor möjlighet till förlängning). Man kommer få en gedigen utbildning innan uppdragsstart, cirka tre veckor innan, två dagar i veckan. Arbetstid är måndag-fredag, 7.30-16.30.
Din profil
Du som söker vill troligtvis ha ett meriterande uppdrag på en materialplaneringsavdelning. Kanske är det inom materialplanering eller inköp du önskar arbeta i framtiden? Vi söker dig som trivs med att arbeta i ett högt tempo, har lätt för att lära och som har ett eget inre driv. Du arbetar gärna snabbt men låter det inte gå ut över kvalitén. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och har lätt för att förstå och komma in i nya rutiner och system.
Extra meriterande om du har erfarenhet av SAP.
Tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittar rätt person. Låter det som en intressant möjlighet? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2017-11-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 588
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Skyvell
FöretagAditro Logistics Staffing AB
AdressAditro Logistics Staffing AB
Strandbergsgatan 61
11251 Stockholm
KontorsadressStrandbergsgatan 61
Jobbnummer 3812259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.