Orderadministratör till Samsung

SJR in Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Tyresö eller i hela Sverige

Nu söker vi på SJR dig som vill ha ett långt konsultuppdrag på flera år hos Samsung i Kista. Uppdraget är start omgående och det finns möjlighet till hybridarbete.

Publiceringsdatum
2024-09-11

Om tjänsten
Samsung vill nu att stärka upp sitt orderteam med en ny kollega som gillar teamwork och ett gott skratt med en grupp roliga människor. Vi arbetar i ett snabbföränderligt företag där vi säkerställer både befintliga och inkommande ordrar, vi har regelbunden kontakt med direktköpande kunder och säkerställer kortsiktig prognos. I denna roll kommer du att arbeta nära i samarbete med Supply Chain Management, logistik, försäljning och våra kunder.

I denna roll kommer du att vara nyckellänken för våra kunder och sammanlänka leverans och försäljning för att säkerställa ett smidigt informationsflöde och hålla våra kunder nöjda. Detta innebär att säkerställa ett professionellt informationsflöde mellan alla parter. Som en spindel i vårt teamnätverk kommer du att ha nära samarbete med både kunder och interna verksamheter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Hantera både kortsiktiga prognoser, ordrar och prisinformation till våra kunder. Du kommer att övervaka vår leveranssituation tillsammans med Supply Chain Management för att säkerställa att det finns överensstämmelse mellan prognos och ordrar i SAP och vårt globala system för supply chain management (GSCM).
• Frisläppa utökade garantier och licenser
• Veckovisa uppdateringar av prognoser
• Bygga långsiktiga relationer med vårt team samt våra kunder
• Agera professionellt och representativt
• Tillhandahålla korrekt och snabb information till kunder
• Vara serviceinriktad
• Driva förbättringar av orderprocessen i samarbete med kunder

Lämplig bakgrund
Du bör ha minst 1-2 års erfarenhet från orderadministration i ett internationellt bolag. Du bör ha arbetat i SAP och ha mycket goda kunskaper i Excel som Pivot och Vlookup. För att lyckas rollen är det ett krav att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
För att trivas hos kunden är du självgående, strukturerad och servcieinriktad. Du är noggrann och flexibel samt att du är ansvarstagande. Du är prestigelös och hjälpsam samtidigt som du sprider härlig energi omkring dig. Du har mycket kontakt med olika människor så ställer det krav på att du är kommunikativ och har lätt för att skapa ett förtroende.

Så ansöker du
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-10-10.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "717".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
SJR in Sweden AB (org.nr 556652-3980), http://www.sjr.se/

Jobbnummer
8894565

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Sweden AB: