Orderadministratör till Paulig Group i Mölndal

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-01-04

Om tjänsten
Trivs du att arbeta med administration och vill arbeta på ett attraktivt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund Paulig Group i Mölndal. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och pågår i 12 månader.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Om företaget
Paulig är ett familjeägt livsmedelsföretag som vill skapa en ny, hållbar matkultur - för både människa och planet. Paulig erbjuder en bred produktportfölj av högsta kvalitet. Företagets varumärken i Sverige är Santa Maria, Risenta.

Pauligs omsättning uppgick 2021 till 966 miljoner euro. Företaget har över 2 300 medarbetare i 13 länder som alla samlas kring syftet "For a life full of flavour". Läs gärna mer om företaget på: www.pauliggroup.com

Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör tillhör du ett team på 8 härliga kollegor som alla arbetar i nära samarbete mot företagets affärskunder. I denna rollen kommer du ha fokus på företagets nordiska kunder där du hanterar order, leveranser samt förfrågningar på produkter, främst via mail men även via telefon. Arbetet kräver struktur och effektivitet samt vana att arbeta i affärssystem.

Kvalifikationer
I den här tjänsten söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administration och gärna med service. Meriterande är det om du tidigare arbetat med orderadministration.

För att trivas i rollen tror vi att du är en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll med ansvar. Du arbetar effektivt och är alltid professionell i mötet med kund, oavsett om det sker via mail eller telefon. För oss är det viktigaste att hitta rätt person som verkligen kompletterar teamet och bidrar med just sina unika styrkor. Paulig värdesätter nära samarbete i gruppen så att du gillar att växa tillsammans med dina kollegor är en förutsättning.

För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska samt ha förmågan att lätt sätta dig in i nya affärssystem. Har du kunskap i norska, finska eller danska är det ett stort plus. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse, gärna inom kort. Tjänsten är en visstidsanställning på 12 månader. Arbetstid: 08.00-16.15, 30 min rast.

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Jansson på telefonnummer: 031-711 98 00.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7314126

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: