Order Manager till Caperio
Qwork Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
2016-01-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Order Manager till Caperio" (publicerad 2016-01-26) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qwork Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Kundföretaget
Caperio vill vara den IT-partner som är känd för att tillhandahålla den absolut bästa servicen. Vårt uppdrag är att med högsta service hjälpa företag och organisationer att utvecklas framgångsrikt genom att erbjuda IT-lösningar baserade på kunskap och god rådgivning. Du som arbetar på Caperio är det viktigaste vi har och i vårt dagliga arbete har vi stöd av fem värdeord: Ansvar, Ambition, Transparens, Humor och Verkställande.
Caperio har kontor i Bromma, Uppsala, Örebro, Malmö och Göteborg. Omsättningen 2013 uppgick till 964 MKR och vi har nu ca 160 anställda. Caperio är noterat på Nasdaq/OMX First North. Läs mer på
www.caperio.se .
Publiceringsdatum2016-01-20Dina arbetsuppgifterSom Order Manager på Caperio ingår du i en grupp om fem personer som i sin tur ingår i leveransorganisationen, Business Support. Order Manager hanterar inkommande beställningar från Caperios kunder och säkerställer att leveransen sker med högsta möjliga kundnöjdhet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att besvara kundernas frågor gällande leveranstider, lagertillgänglighet, produktspecifikationer samt hantera reklamationer. Du kommer även hantera avstämningar och kontroller av fakturaunderlag.
Samarbete med Caperios säljare och externa partners samt vara delaktig i planeringen av större projektutrullningar ingår också i tjänsten.
ProfilVi söker dig som vill jobba som Order Manager på Caperios kontor i Bromma. Vi ser att du har minst gymnasiekompetens och två års arbetslivserfarenhet av kundansvar med inriktning på service, support och kundnöjdhet, helst inom IT-branschen. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning samt arbetat med och har kunskaper i systemstöd såsom ServIT, Jeeves och Officepaketet.
För att trivas i rollen och på Caperio behöver du vara en lagspelare med hög social kompetens. Du värdesätter kvalitet i leveranserna till kunder och medarbetare. Du behöver vara serviceinriktad, strukturerad och ha ett genuint intresse för ditt område och relationer.
Skicka in din ansökan snarast, då urval sker löpande! Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till
louisa.bjorklund@magna.seVårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6555
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouisa Björklund
louisa.bjorklund@magna.seFöretagQWORK Sweden AB
AdressQWORK Sweden AB
Barnhusgatan 20
11123 Stockholm
KontorsadressBarnhusgatan 20, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2625232
Observera att sista ansökningsdag har passerat.