Öppen verksamhetscontroller sökes omgående till kund i Södertälj

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu dig som omgående kan påbörja ett uppdrag som controller hos vår kund i Södertälje. Uppdraget kommer att pågå i ca 4 månader, med viss chans till ytterligare förlängning. Du kommer att bli anställd utav oss på Bemannia och uthyrd till kunden inom offentlig sektor.

Dina arbetsuppgifter:

• Ekonomiska utredningar och analyser av verksamheten
• Göra uppföljningar och analys av verksamhetens resultat
• Använda ekonomiadministrativa system för budgetering och uppföljning
• Utveckla processer
• Bearbeta riktlinjer kring budget
• Förse ledningen med nödvändig ekonomisk information

Dina kvalifikationer:

• Utbildning som Civilekonom eller motsvarande
• Minst 5 års erfarenhet som controller.
• Behärskar affärs- och redovisningssystem t.ex. Aditro, Agresso eller Mercur.
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av ekonomistyrning, nyckeltalredovisning och finansiering.
• Tidigare arbetat med kostnads- och intäktsanalys

Dina personliga egenskaper:

Som person är du självständig, utåtriktad och tydlig. Vidare är du lyhörd mot kollegor och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en analytisk roll där du får utnyttja din problemlösande förmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid 4 månader

Publiceringsdatum
2017-11-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Lidén

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3799745

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: