Operativ Processutvecklare till Rikshem
Needo Recruitment Sthlm AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Needo Recruitment Sthlm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Rikshem
Rikshem bildades 2010 och är idag ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. De äger bostäder och samhällsfastigheter i hela landet och är en långsiktig samarbetspartner till kommuner, landsting och statliga myndigheter. Rikshem befinner sig i en stark tillväxtfas och tar nu nästa steg i deras utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Företaget erbjuder nu möjligheten att vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag. Deras vision är att göra skillnad i utvecklingen av det goda samhället och de vill bidra till en långsiktigt hållbar samhällsutveckling, både ur såväl ett socialt, miljömässigt som ett ekonomiskt perspektiv.
Rikshems drygt 260 anställda arbetar framförallt ute i deras fastigheter med service, underhåll och fastighetsutveckling. Rikshem har områdeskontor på 16 orter runt om i Sverige. Med en platt organisation och snabba beslutsvägar vill dem ge sina hyresgäster bästa möjliga service. Rikshem har valt att sköta större delen av förvaltningen i eget bolag för att kunna ha full kontroll och insyn i skötseln. På huvudkontoret i Stockholm jobbar medarbetarna med till exempel hyresredovisning, ekonomi, affärsutveckling och kommunikation.
Din roll som Operativ Processutvecklare
I rollen som Operativ Processutvecklare tillhör du Digitaliseringsavdelningen och ett team på sex personer. Du ansvarar för att förvalta och vidareutveckla Rikshems verksamhets- och stödprocesser. Du arbetar även med att:
Närvara ute i organisationen för att kontinuerligt ha en dialog med ansvariga ute i verksamheten för att tidigt fånga upp de behov som behöver utvecklas.Du ansvarar för att operativt kartlägga, vidareutveckla samt dokumentera Rikshems befintliga processerNy-och vidareutveckla de processer och rutiner som finns inom RikshemFörvalta den processutvecklingsmodellen som Rikshem tagit fram och sedan vidareutveckla denDu ansvarar och säkerställer att Rikshems processer går i linje med företagets uppsatta målLeda workshops med olika yrkesgrupper
Publiceringsdatum2019-12-11KvalifikationerUniversitets- eller högskoleutbildningMinst 3 års relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifterTidigare erfarenhet inom projektledningErfarenhet av processmodelleringMeriterande är att ha erfarenhet från fastighetsbranschen
För att lyckas i rollen som Operativ Processutvecklare är du driven, självgående och du trivs med att ta mycket ansvar. Som person är du kommunikativ, lyhörd och gillar att ha många bollar i luften.
Övrig informationStart: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, direktrekrytering
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Låter rollen som Operativ Processutvecklare till Rikshem intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNeedo Recruitment Sthlm AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "needo65713".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Needo Recruitment Sthlm AB (org.nr 559088-5884),
http://www.needo.se/ Jobbnummer 4996965
Observera att sista ansökningsdag har passerat.