Operativ inköpare till företag i Lund

Gigstep AB / Inköpar- och marknadsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gigstep AB i Lund, Lomma, Malmö, Svalöv, Landskrona eller i hela Sverige

Vi på Gigstep letar nu efter dig som vill göra karriär på ett bolag med stora möjligheter till utveckling. Kanske har du läst en utbildning inom inköp eller har jobbat något år som inköpare och känner dig redo för ditt nästa kliv. Oavsett vad så är här chansen för dig!
I rollen som inköpare arbetar du operativt för att hantera beställningar inom hårdvara. Du är personen som har koll på läget, är driven och initiativtagande samt har mycket energi. Du lämnar inget åt slumpen utan ser alltid till att följa upp med leverantörer och underleverantörer så att produkterna kommer fram i den tid som är sagd. Du är en fena på kommunikation då du i den här rollen kommunicerar både med kollegorna men även andra intressenter som berörs i inköpskedjan. Du är noggrann och förstår hur man prioriterar även i stressade situationer.
ArbetsuppgifterDu kommer att hantera inköp utifrån ett ärendehanteringssystem. Utefter ärende skapar du en inköpsorder och meddelar kollegor om leveranstid samt annan nödvändig information som berör beställaren. Du kommer att följa upp redan lagda beställningar mot leverantörer samt även hantera fakturor. Det är fördelaktigt om du har arbetat i ett inköpssystem innan men det är inget krav. I teamet har du med dig en strategisk inköpare som arbetar med prisförhandlingar samt jämför nya och befintliga leverantörer.Ditt framtida teamDu kommer att ingå i företagetsIT Helpdesk team där ni tillsammansansvarar för att supportera företagets medarbetare i Sverige. Utöver det så finns det ett antal Helpdeskkontakter i deras dotterbolag runtom i världen som de ansvarar för att agera bollplank mot. Teamet består av nästan 40 dedikerade och professionella kollegor som är fördelade i 6 olika funktionsteam som arbetar med:* Windows* Linux* Mac* Konferensrumsutrustning* Telefoni* Interna systemAxis arbetar tillsammans för att ge användarna oslagbar service i såväl handhavande som tekniska frågor. På IT Helpdesk är fokusområdet 100% användarnöjdhet genom att eftersträva korta svarstider för användarna samt professionellt bemötande. Start är omgående men vi är flexibla om du har uppsägningstid. För oss är det viktigast att det blir rätt person på rätt plats. Omfattning på uppdraget är inte helt färdigställt och kan bli antingen en deltid (50%) eller en heltid. Skriv gärna i din ansökan om du vill arbeta heltid eller deltid. Mer information om omfattning får vi inom några dagar. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult hos oss på Gigstep med ambition att med tiden gå över till att bli direkt anställd hos Axis Communications. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gigstep AB (org.nr 559187-8227), https://www.gigstep.se/

Arbetsplats
Gigstep

Kontakt
Moa Hagman
moa.hagman@gigstep.se
0707497270

Jobbnummer
8746761

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gigstep AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gigstep AB: