Operativ inköpare
Randstad AB Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Randstad söker omgående en operativ inköpare för ett uthyrningsuppdrag på minst 3 månader med möjlighet till förlängning. Företaget är lokaliserat i Stockholm/söderort.
Publiceringsdatum2011-05-13ArbetsuppgifterDu kommer i första hand att få avropa efter befintliga avtal mot externa leverantörer och ha hand om företagets leveransbevakning. Beroende på tidigare kunskaper inom inköp kan dina arbetsuppgifter komma att breddas.
Din Erfarenhet
Du har relevant utbildning och har arbetat några år med inköp-/logistik på ett medelstort företag tidigare. Vidare har du god IT-kunskap och har erfarenhet av Movex. Då vår kund arbetar internationellt är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat.
Dina personliga egenskaper
För att lyckas i arbetsuppgiften måste du vara självgående, prestationsinriktad och trivas med ett högt arbetstempo. Du är noggrann, affärsmässig och kvalitetsmedveten.
Du kommer bli anställd som konsult hos Randstad och arbeta ute hos kundföretaget. Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Jarl på tel 08-693 94 31.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 932451
Observera att sista ansökningsdag har passerat.