Operativ Chef till Loyalty Sales
Tre / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tre i Stockholm,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Loyalty Sales är en sammanslagning av två kulturstarka avdelningar, SaveDesk (win-back) och Telesales Privat. Avdelningen består av sju team beläget på huvudkontoret samt Cypern med sammanlagt 100 medarbetare. Det övergripande målet är att lojalisera Tres kundbas proaktivt och reaktivt. Genom god retorik, stark motivation och ett kloksnålt affärstänk hjälper vi kunder till nya abonnemangslösningar samt får de kunder som vill lämna oss att tänka om. Vår framgång mäts på kundnöjdhet, anti-churn, försäljning och effektivitet. Som Operativ Chef för Loyalty Sales är du en nyckelspelare i hela 3:s affär där avdelningen står för ca 40 % av Tres förlängningsaffär.
Du har det fulla personal- och resultatansvaret och arbetar aktivt med dina ledares utveckling och ser till att din grupp har rätt förutsättningar för att bli bäst på just sitt område. Du ingår i, och är med och driver, ledningsgruppsarbetet för hela Contact Center Consumer (Kundservice, SaveDesk & Telesales) och rapporterar direkt till Head of CCC - Joakim Ludvigsson.
Du arbetar aktivt med ditt ledarskap och är en närvarande chef. Vidare tror du på att människor kan och vill växa, och att mer förtroende ger större ansvarstagande. Du har en pragmatisk läggning och tycker om att utveckla och coacha i den verkliga arbetsmiljön. Som person är du en naturlig förebild och har förmågan att inspirera och motivera personer i din omgivning utifrån Tres värderingar och strategiska grundbultar. Loyalty Sales är en ny avdelning där ditt och din ledningsgrupps första och absolut viktigaste uppgift är att sätta avdelningens kultur, identitet och styrningen framåt. Därför är det extra viktigt att du brinner för, och förstår fördelarna, med att arbeta med värderingstyrt arbete för att bygga en god kultur.
För att lyckas i rollen ser vi att du är driven, ansvarsfull, har integritet och stimuleras av att uppnå resultat. Du har flerårig erfarenhet av ledarskap och trygg i rollen som ledare. Du har förmågan att skapa goda relationer, har lätt att prioritera och tycker om att leda och fördela arbete. Du växlar enkelt mellan det operativa och strategiska och har en vilja att delta i utveckling och framtagning av företagets och avdelningens mål. Givetvis är det av stor vikt att du är genuint intresserad av individers utveckling samt god kommunikativ förmåga. Här kommer du att få vara med på en resa mot att nå branschens nöjdaste kunder, samtidigt som du jobbar hårt med att hålla ner bolagets churn (kunder som väljer att avsluta sina abonnemang). Balansen däremellan är ett av dina absoluta huvudmål som Operativ Chef för Loyalty Sales. Om du har erfarenhet av försäljning, kundservice, win-back och/eller CRM så är det ett stort plus.
Passar ovan nämnda egenskaper in på dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-05-13ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTre
AdressTre
Entretorget 5
12118 Johanneshov
KontorsadressEntretorget 5
Jobbnummer 4785895
Observera att sista ansökningsdag har passerat.