Operations Manager till Telenor på Webhelp Nordic i Norrköping!

Webhelp Nordic / Ekonomichefsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Upplands Väsby, Solna, Stockholm, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vill du vara delaktig i en spännande och expansiv resa tillsammans med ett fantastiskt team hos Webhelp Nordic? Vi söker nu en Operations Manager som tillsammans med oss vill bygga kultur, kvalitet och en stark säljorganisation i ett växande företag med spännande kunder som Telenor.

Vi söker dig som vill arbeta som Operations Manager hos Webhelp Nordic i en snabb och föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Tjänsten som Operations Manager innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra kunduppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.

Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat av:

* Personalansvar för våra ledare som innebär bl. a medarbetarsamtal och lönesättning men framförallt att utveckla ledarskap och prestation
* Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen
* Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kontot
* Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren


Kvalifikationer:

* Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. eller motsvarande erfarenhet från tidigare yrken
* En mycket god social och verbal förmåga.
* God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
* Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
* Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap

Du är strukturerad, är initiativrik och fokuserad på att nå resultat. Att kunna jobba självständigt och vara stresstålig är en förutsättning för att du ska lyckas i rollen. Du har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas.

Meriterande

* Erfarenhet inom kundservicearbete, försäljning och ekonomi.

Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Norrköping, Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.



Om jobbet

Ort
Norrköping


Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med 6 månaders provanställning.

Tillsättning sker enligt överenskommelse

Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-04-03

Ersättning
Kollektivavtal


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Clante anna.clante@nordic.webhelp.com +45 27534972

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Sankt Persgatan 19
60233 Norrköping

Kontorsadress
Sankt Persgatan 19

Jobbnummer
4709037

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: