Operations agent
Delivery Hero Sweden AB / Logistikjobb / Stockholm
2018-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operations agent" (publicerad 2018-03-26) ⬅️
Visa alla logistikjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Delivery Hero Sweden AB i Stockholm,
Linköping,
Göteborg,
Umeå eller i
hela Sverige Vilka är vi? Delivery Hero Sweden AB med varumärket Onlinepizza är Sveriges största företag inom hemkörning av restaurangmat. Vi är en del av det globala företaget Delivery Hero GmbH med säte i Berlin, Tyskland som har verksamhet i mer än 40 länder. I Sverige har vi idag cirka 1400 anslutna restauranger över hela landet och drygt 30 engagerade medarbetare som brinner för det de gör.
Vi söker nu en operations agent.
Arbetsuppgifter: Vill du vara med på Onlinepizzas fortsatta resa inom digitalisering av restaurangupplevelser och att skapa Sveriges bästa erbjudande för hemlevererad mat? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker nu en Operations Agent till avdelningen Customer Care & Operations, som vill vara med och driva affären framåt på Sveriges största företag inom hemkörning av restaurangmat. Vad innebär tjänsten? Customer Care & Operations arbetar proaktivt för att ge Onlinepizzas anslutna restauranger bästa tänkbara service genom att kontinuerligt tillhandahålla information om företagets produkter och snabbt kunna avhjälpa eventuella fel som uppstår längs med vägen. Som Operations Agent sköter du all kommunikation med nya restauranger som ska anslutas till plattformen. Du följer även upp befintliga restauranger i samarbete med säljavdelningen avseende deras försäljning och hur de kan öka sina intäkter genom olika insatser. Du ansvarar för ett eget geografiskt område och har ett tätt samarbete med säljaren för området. Dina arbetsuppgifter innefattar bl a: . Att ansvara för att nya restauranger går live på plattformen, efter överlämning från säljavdelningen, och läggs upp med bl a korrekta menyer och utkörningsområden . Administrera alla typer av inkommande förändringsuppdrag från restauranger så som menyuppdateringar, registrering av ägarbyten, kontoändringar, kundbetyg, utskick av reklammaterial etc . Hantera och administrera restaurangers menyer, delivery areas, delivery conditions etc . Ansvara för att skicka ut startpaket till nya restauranger . Säkerställa kvalitet genom alla leden i processen . Övriga förekommande arbetsuppgifter inom Customer Care & Operations
Kvalifikationer: Vem är det vi söker? Vi ser gärna att du har jobbat inom kundtjänst eller operations tidigare, och har du erfarenhet av logistik, dispatch, utkörning, trafikledning eller liknande är det meriterande, men för oss är din personlighet och inställning allra viktigast. För att bli framgångsrik som Operations Agent behöver du vara social och utåtriktad och tycka om att prata med alla typer av människor via telefon. Du förstår vad god service innebär och kan sköta kontakten med våra anslutna restauranger på ett professionellt sätt och med en stor dos tålamod när det behövs. Företaget befinner sig i ett utvecklingsskede och förändringar är en del av vardagen så du behöver vara snabblärd och flexibel med förmåga att tänka om när situationen så kräver. I vår organisation är det också självklart att man ställer upp och hjälper sina kollegor när det behövs, även om man i grunden har sitt eget ansvarsområde, och prestigelöshet är viktigt för oss. Du behöver också ha en orädd attityd när det kommer till teknik och datorer även om det inte är någon tekniker vi söker. Har du kunskaper i Salesforce är det meriterande. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav då vår kommunikation, både internt och externt, sker på båda språken.
Tillträde: Omgående med hänsyn tagen till eventuell uppsägningstid.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kommer tillsättas snarast möjligt och kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är på heltid med placering på vårt huvudkontor vid Skanstull. Arbetstiderna är generellt vardagar inom intervallet 9-18. Kvälls- och helgarbete kan förekomma då och då om arbetet så kräver. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2018-02-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 0001-01-01
Kontaktanna.arvidsson@deliveryhero.comFöretagDelivery Hero Sweden AB
AdressDelivery Hero Sweden AB
11251 STOCKHOLM
KontorsadressKungsholmstorg 5
Jobbnummer 3938500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.