Onsitetekniker / helpdesk till världsledande globalt bolag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-01-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Onsitetekniker / helpdesk till världsledande globalt bolag" (publicerad 2017-05-04) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-01-03FöretagetFöretaget är ett av Sveriges ledande inom konfektion och finns idag representerade över hela världen. Företaget har idag runt 4000 butiker runt om i världen och mer än 100.000 anställda. Företagskulturen genomsyras av fokus på kvalitet och hållbarhet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som onsitetekniker tillhör du ett team om drygt 20 personer som arbetar med 2nd line och support on-site. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att hjälpa kunder med hård- och mjukvarurelaterade problem, förse användare med rätt utrustning samt installering av datorer.
Övertid under kvällar och helger kan förekomma.
Kvalifikationer• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom IT är meriterande
• Gymnasieutbildning inom IT är meriterande
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
Framförallt söker vi dig med ett stort intresse för datorer och service. Du arbetar självständigt samtidigt som du trivs i team. Du har ett driv och ett intresse för att utvecklas i din roll.
Övrig information:
Start: Februari
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Onsite, onsitetekniker, tekniker, support, helpdesk, kundtjänst, teknisk support, IT
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnja Grass
anja.grass@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3244561
Observera att sista ansökningsdag har passerat.