Onboarding Specialist till en snabbt växande start-up

Rp Rekrytering Bemanning AB / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
2023-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Onboarding Specialist till en snabbt växande start-up" (publicerad 2023-04-13) ⬅️


Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag till fredag kl.9-18
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nu söker vi en Onboarding Specialist till vår kund som är ett snabbväxande bolag inom programvaror till fastighetsbranschen. Bolaget grundades 2019 med syftet att tillhandahålla ett öppet och skalbart fastighetssystem och erbjuder idag ett komplett och användarvänligt systemstöd rörande processer för ekonomi, uthyrning, hyresadministration, teknisk förvaltning och dataanalys.

DIN ROLL:

I rollen som Onboarding Specialist kommer du att stärka upp och leda implementationen av nya kunder. Du kommer också ha kontakt med kunderna i samband med införandet där datahantering och projektledning är en stor del av det dagliga arbetet. I rollen får du möjlighet att utvecklas med ett kundfokus. Utöver det får du möjligheten att ta dig an problem kring dataexport och import som vi ser att du med ett problemlösningstänk effektivt tar dig an.

Du kommer att ingå i ett implementationsteam som jobbar för att skapa en trygg, kvalitativ och effektiv onboarding får vår kunds alla kunder. Du kommer att ansvara för att implementera, konvertera och importera data i vår kunds importverktyg i samband med nya och befintliga kundimplementationer.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ansvara för onboarding av nya kunder

• Upprätthålla en effektiv och kvalitativ process för att importera stora mängder data från diverse källor

• Hjälpa kunder att konfigurera upp vår kunds systemmiljöer efter kundens behov

• Upprätthålla det interna implementations och datakonverteringsarbetet med standardiserade metoder

• Kundkontakt för att kravställa och följa upp att kunders data blir korrekt importerade

• Hålla ett nära samarbete med övriga medarbetare så som produkt-, customer experience och säljteam

VEM ÄR DU?

Vi tror att du besitter ett stort analytiskt tänk och har tidigare erfarenhet av digitalisering, IT-projektledning, verksamhetsutveckling eller liknande. Vi tror även att du är någon som uppskattar att interagera med människor, tar stort eget ansvar och uppskattar den logiska delen i problemlösning kring hantering av stora mängder data. Du trivs i miljöer där det händer mycket och vidare så ser du positivt på möjligheten att tillsammans med ett dedikerat mindre team vara delaktig i att skala upp hela verksamheten.

För att lyckas i rollen behöver du:

• Vara service-minded och uppskatta kundkontakt

• Goda kunskaper av Excel

• Hög teknisk och digital mognad och förståelse för digitalisering

• Besitta en hög kommunikationsnivå och gilla att jobba i projektteam

• Meriterande med erfarenhet från fastighetsbranschen, särskilt inom fastighetsförvaltning

• Meriterande med grundläggande kunskaper inom Python (eller liknande)

• Mycket meriterande med praktisk erfarenhet av teknisk konsulting och systeminföranden

• Mycket meriterande om du har erfarenhet av systemstöd i fastighetsbranschen, ekonomi eller projektekonomiska processer

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Vår kund erbjuder dig möjligheten att bli del av ett ungt och drivet team som värderar att ha kul tillsammans. Du blir en del av en företagskultur med högt i tak där man motiverar och uppmuntrar varandra för att nå gemensamma mål tillsammans. Du kommer in i ett tidigt skede i en snabbt växande start-up med chansen att påverka från start samt karriär- och utvecklingsmöjligheter framöver. Du blir en nyckelspelare i Sälj & Customer Success teamet där du kommer att vara en viktig del i kunddialoger. Placering är på plats på kontoret i centrala Stockholm men erbjuds även flexibilitet, för vår kund är det viktigt att du har de bästa möjliga förutsättningarna för att kunna göra ett bra jobb!

ÖVRIG INFORMATION

• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

• Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster så som reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Bara Posten Bemanning

Kontakt
Felicia Sommensjö
felicia.sommensjo@rpbemanning.se

Jobbnummer
7471981

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: