On-site tekniker till Atea

Bravura / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-01-30

Företaget
Atea är det svenska landslaget inom IT-infrastruktur och har samlat IT-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med och bygga ett bättre Sverige med hjälp av IT, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Så för Atea är det viktigt att du liksom Atea lever efter dessa värderingar.
Denna tjänst är belägen i Södertälje. Tjänsten är på heltid i cirka sex månader med god chans till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som on-site tekniker kommer du vara ute hos Ateas kunder och arbeta med hantering av datorer där du på plats kopplar in datorer och dess kringutrustning. Du åker primärt med bil ut till kunderna. På plats hos kund kopplar du in datorn samt utrustning för att sedan ta med dig äldre utrustning tillbaka. Vidare hjälper du till att hantera flytt av utrustningen, uppgradera befintlig eller installera ny hård- eller mjukvara.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta på en supportavdelning/kundservice ses som starkt meriterande
• God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och Engelska
• Körkort B

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar du stöter på. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt dig an ditt arbete.
Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Södertälje
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, Support, Teknisk Support, tekniker, drifttekniker, teknik, datorer, installationer, onsite, servicedesk, helpdesk, drift, Södertälje, Heltid,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0181

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3932205

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: