Omväxlande tjänst med fokus på service!
KFX HR-partner Göteborg / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg i Göteborg Publiceringsdatum2016-09-20Om tjänstenÄr du en positiv och serviceinriktad person? Trivs du med ett varierande arbete där du får ha mycket kontakt med människor och arbeta på flera olika arbetsplatser? Då har vi ett spännande arbete för dig!
Om företagetKFX HR-partner är ett bolag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Vi är ett bemanningsföretag som bryr sig om vår personal och vill att du ska känna att du är en uppskattad person, både som anställd och som kollega. Våra kunder efterfrågar regelbundet kvalificerade konsulter för att hjälpa dem vi kortare och längre behov främst inom reception och administration. Vi söker nu dig som vill bli våra kunders oumbärliga resurs!
Dina arbetsuppgifterSom ambulerande konsult arbetar du på uppdrag ute hos olika kunder och fungerar som ersättare vid frånvaro eller som extraresurs vid arbetstoppar. Dina arbetsuppgifter och arbetsplatser varierar från dag till dag vilket ställer stora krav på flexibilitet och anpassningsförmåga. Tjänstens innehåll kan variera beroende på hos vilken kund du arbetar hos, men ofta ingår:
• Ansvar för telefonväxeln
• Mottagande av besökare
• Post och faxhantering
• Översyn av lokalerna
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter
KvalifikationerFör att passa in på tjänsten krävs det att du verkligen tycker om ett omväxlande arbete och trivs med att få arbeta på flera olika arbetsplatser varje vecka. Du bör förstå betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande. Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt kunna formulera dig väl i tal och skrift - både på svenska och engelska. Goda datorkunskaper, främst inom Officepaketet, är ett krav.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du har en hög social kompetens, är serviceinriktad och trivs med att den ena dagen inte är den andra lik kan detta vara en passande tjänst för dig. I rollen som receptionist är det även viktigt att du har förmågan att snabbt se vad som behöver göras och kan ta initiativ. Andra viktiga egenskaper är att du är självständig, ordningsam och prestigelös.
Övrig informationLåter det intressant? Vi påbörjar rekryteringsprocessen omgående så skicka gärna in din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2450
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTeresa Åkemar 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg
AdressKFX HR-partner Göteborg
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3058835
Observera att sista ansökningsdag har passerat.