Omväxlande tjänst inom kontorsservice & reception på 78%
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2018-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Omväxlande tjänst inom kontorsservice & reception på 78%" (publicerad 2018-11-29) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Jobbeskrivning
Just nu söker vi receptionist för kunds räkning som vill jobba deltid och vill ha en långsiktig tjänst. Här finns möjlighet att växa i sin roll på en trygg och trvisam arbetsplats.
Arbetstuppgifter är varierande, från att ta emot besökare, jobba administrativt och till att ha ett övergripande ansvar för kontorsmiljön som gemensamma ytor. Du kommer att hjälpa intern personal och jobba självständigt. Viktigt att du trivs i rollen att ta ansvar, egna initiativ och jobba aktivt mot att förbättra och effektivisera arbetsmiljön på kontoret.
Vi söker dig en presitgelös, ödmjuk och ansvarstagande person som tar egna initiativ och är aktiv i sitt arbete. Du har ett serviceinriktat tänk och rätt fingertoppskänsla. Vid stressiga situationer vågar du improvisera och kan ta egna beslut. Erfarenhet av liknande tjänst sedan tidigare är en god merit, men vi lägger störst vikt i den personliga profilen.
Kompetenskrav:
• gymnasieutbildning eller motsvarande
• goda kunskaper i svenska och engelska i tal
• meriterande med erfarenhet av liknande arbeten
• officepaket och excel
• erfarenhet av jobb inom service
Du kommer bli anställd av Uniflex och arbeta som konsult ute hos en av våra kunder.
Deltid, tillsvidare
Start: 5 september
Plats: Solna
Arbetsgrad 78%
Arbetstider är på ett löpande schema;
Ojämna veckor
måndag 09:15-13:00
tisdag 09-14:00
onsdag 09-14:00
torsdag 08-13:30
fredag 09-14:00
Jämna veckor
måndag - fredag 08-17
Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!
Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenhet som receptionist ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.
Vi ser fram emot din ansökan!
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-05
Ange följande referens när du ansöker: 43406
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelene Ottosson
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014
Jobbnummer 4308975
Observera att sista ansökningsdag har passerat.