Omsorgsförvaltningen söker en administratör
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen i Sandviken Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar fyra verksamhetsområden, ordinärt boende, särskilt boende, LSS och socialpsykiatri samt HSL och korttidsboenden. Utöver ledningsgrupp och linjeorganisation finns en handläggarenhet samt stödfunktioner såsom ekonomer, HR, systemstöd, utvecklare och allmänt administrativt stöd.
Omsorgsförvaltningen erbjuder ett meningsfullt och betydelsefullt arbete där ditt bidrag möjliggör vår strävan att ge en kvalitativt god omsorg och vård till kommunens medborgare.
PERSONALFÖRMÅNER
Sandvikens kommun erbjuder ett flertal personalförmåner. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner:
• semesterväxling
• årsarbetstid
• friskvårdsbidrag
• hälsofrämjande aktiviteter
• extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år
• personal- och fritidsföreningen Pulsen
Publiceringsdatum2022-11-14ArbetsuppgifterVi erbjuder dig ett stimulerande arbete i en organisation med gemensamt ansvar för ständiga förbättringar. Som administratör kommer du att vara en nyckelperson för hantering av fakturor, diarieföring och arkivering. I tjänsten ingår även att vid kollegors frånvaro arbeta som nämndsekreterare samt med till exempel receptionsarbete och annan administration.
KvalifikationerFör att trivas i rollen som administratör på Omsorgsförvaltningen behöver du kunna arbeta självständigt men också att du trivs i samarbete med andra. Som person är du initiativkraftig och har ett öga för att se vad som behöver göras. Du är serviceinriktad, strukturerad och har god samarbetsförmåga och ett positivt förhållningssätt.
Vi söker dig som har minst adekvat eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot administration/offentlig förvaltning eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska ha goda datakunskaper i Office-paketet. Du har god förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och i skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Som medarbetare i Sandvikens kommun har du ett av Sveriges viktigaste jobb. Hos oss arbetar 3000 superhjältar inom 200 olika yrken. Ledare och medarbetare som varje dag formar vår gemensamma framtid och bidrar till välfärden för Sandvikens 39 000 invånare.
I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser.
Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande under ansökningstiden.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "151-22".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sandvikens kommun (org.nr 212000-2346)
Arbetsplats Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Kontakt Administrativ chef Omsorgsförvaltningen
Maria Lindkvist
maria.lindkvist@sandviken.se 026-24 18 01 Jobbnummer 7167572
Observera att sista ansökningsdag har passerat.