Områdeschef med personal- och kundansvar
KFX HR-partner Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
kundansvar/personalansvar/sälj/schemaläggning/bemanning
Är du driven och strukturerad? Gillar du utmaningar och har tidigare erfarenhet av personalansvar och bemanning? Då kanske detta är rollen för dig?
Om företaget
Hemfrid startade 1996 som enkel idé om hur fler ska orka mer. Vi är idag över 2 000 medarbetare från över 40 olika länder över hela världen som hjälper våra kunder med städning, barnpassning, flytt, fönsterputs och många andra tjänster i hemmet. Att förenkla vardagen för våra kunder är vår främsta drivkraft.
Som medarbetare hos oss får du ett jobb där du får utvecklas i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden och aldrig står stilla. Därmed finns det många utvecklingsmöjligheter för såväl företaget som för medarbetarna. Hemfrid är ett värderingstyrt företag där miljömässig och social hållbarhet är en viktig utgångspunkt i vår affär. Vi har medarbetare från hela världen och en bred erfarenhet och kompetensbas. Läs gärna mer om oss på hemfrid.se.
Arbetsuppgifter
Dina dagliga arbetsuppgifter som områdeschef i serviceteamet på Hemfrid kommer bland annat bestå av:
• Schemaläggning
• Ta emot sjukanmälningar
• Ta emot avbokningar
• Coacha och stötta medarbetare
• Säkerställa kvalitén
• Personalansvar
• Kundansvar
Detta är endast en del av dina dagliga arbetsuppgifter. Mer information om ansvarsområden och arbetsuppgifter ges vid intervju
Kvalifikationer
Som områdeschef på hemfrid kommer du att ansvara för den dagliga driften av planering och organisering av personal och kunder, du ska därför ha erfarenhet av:
• planering och schemaläggning av personal
• kundkontakter
• personalansvar i ett personalintensivt företag
• minst två års arbetslivserfarenhet av service eller bemanning
• behärskar flytande svenska och god engelska i både tal och skrift
• B-körkort och vana att arbeta i administrativa system är ett krav i tjänsten.
Som person bör du vara driven, lösningsorienterad och strukturerad. Då det är högt tempo och många snabba puckar bör du vara öppen för förändringar och gilla ett högt tempo. Du ska även vara en person som gillar att sprida glädje samt motivera och peppa dina medarbetare. För denna roll kommer stort vikt vid din personliga lämplighet läggas.
Övrigt
Tjänsten är på tillsvidarebasis och du blir anställd direkt av Hemfrid. I denna rekryteringsprocess samarbetar Hemfrid med KFX HR-partner och samtliga frågor gällande tjänsten hänvisas till Amanda Jurell på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-11-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-18
Ange följande referens när du ansöker: 2977
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Jurell
FöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 3808559
Observera att sista ansökningsdag har passerat.