Office Support Executive Till Arval I Danderyd
Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM FÖRETAGET
Arval grundades år 1989. Företaget specialiserar sig på fullserviceleasing och erbjuder skräddarsydda lösningar till internationella, små- och medelstora företag vilket optimerar deras anställdas mobilitet. Arval hjälper även företagens kunder att göra rätt val vad gäller TCO (total cost of ownership) och ger sina kunder rådgivning samt hjälper dem att utarbeta en tjänstebilspolicy som är rimlig och rättvis för både företag och förare.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för Arvals räkning en Office Support Executivesom vill vara en del av företagets framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.
Som Office Support Executive kommer du attarbeta med varierande arbetsuppgifter med allt ifrån orderhantering, attse övertrivseln på kontoret, fakturering,samt planering av resor och event.Du ser även till att dagliga rutiner för kontoret fungerar väl, tar emot besökare samt stöttar dina kollegor med diverse arbetsuppgifter.Kontoret är beläget i Danderyd, Stockholm, i moderna och ljusa lokaler.Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kanstarta omgående. Tjänsten kräver att du är serviceinriktad, självgående, proaktiv och tycker om ordning och reda. Du brinner för att ge service i toppklass och tycker om att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Det finns även goda utvecklingsmöjligheter i företaget.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer först att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden. Planen är att anställningen sedan ska tas överav kundenom det känns rätt för båda parter.
Publiceringsdatum2018-08-29Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
Se till att de dagliga rutinerna på kontoret fungerar väl
Beställa kontorsmaterial
Hantera telefonväxeln
Ha daglig kundkontakt
Jobba med orderhantering
Ansvara för posthantering
Boka resor och planeraevent
Koordinera möten
Jobba med fakturahantering
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet inom service
Kan prata svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper inom Officepaketet, framförallt Outlookoch Excel
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och stresstålig. Vidare är du lösningsorienterad, proaktiv och har öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt, om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4315857
Observera att sista ansökningsdag har passerat.