Office Supplier Specialist
Verisure Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
2025-04-23
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Verisure Sverige AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vill du ha en roll där struktur, service och samarbete står i centrum? Trivs du med att hålla ihop trådarna, skapa ordning i vardagen och vara den som får allt att flyta smidigt bakom kulisserna? Då är det här tjänsten för dig!
Hos oss får du möjlighet att vara en nyckelperson som ser till att både människor och processer fungerar som bäst. Du arbetar nära verksamheten och är med och skapar en arbetsmiljö där alla kan fokusera på det de gör bäst - tack vare din struktur, noggrannhet och ditt lösningsfokus.
Om rollen
Som Office Supplier Specialist blir du den centrala länken mellan säljteamet, ledningen och övriga avdelningar. Du säkerställer att våra interna processer flyter på smidigt och i linje med företagets riktlinjer och DNA. Du har ett öga för detaljer och dokumenterar viktiga aktiviteter i vardagen, alltid med fokus på struktur, samarbete och kvalitet.
Dina huvudsakliga ansvarsområden
* Nyanställning & Exit: Samarbeta nära med rekryterande chefer för att ge nya medarbetare en positiv start, samtidigt som du stöttar vid avslut av anställningar på ett omsorgsfullt och varumärkesstärkande sätt.
* Lagerhantering: Ansvara för inventering, returer och samarbeta tätt med andra avdelningar för att säkerställa effektiv lagerlogistik.
* Klädbeställningar: Se till att vi alltid har rätt arbetskläder i rätt mängd - både genom lagerhållning och nybeställningar vid behov.
* Bilkoordinering: Stötta våra säljare med hantering av tjänstebilar - exempelvis bokning av service, däckbyten och övrigt underhåll.
* Säkerställa att kontoret alltid är fräscht, välkomnande och representativt
* Förbereda och duka upp inför större interna och externa möten
* Ha ansvar för våra gemensamma ytor och se till att de hålls i toppskick
* Boka resor för teamet vid behov
* Koordinera våra större kickoffs, inklusive logistik, bokningar och kommunikation
Vi söker dig som
* Är strukturerad, självgående och gillar att arbeta i en bred och varierad roll
* Har lätt för att kommunicera och bygga relationer internt
* Är lösningsorienterad och trivs med att ha många bollar i luften
* Har tidigare erfarenhet från en koordinerande/serviceinriktad roll - gärna inom försäljning, HR, serviceindustrin eller administration
* Du har god vana att arbeta i Microsoft Office-paketet och använder verktyg som Outlook, Excel, Word och PowerPoint på ett effektivt och strukturerat sätt i ditt dagliga arbete
* Har B-körkort, då resor i tjänsten kan förekomma
Vi erbjuder
* En nyckelroll i ett engagerat och drivande team
* Möjligheten att påverka och förbättra våra interna processer
* En dynamisk arbetsmiljö där din insats gör verklig skillnad
* Goda möjligheter till utveckling i ett växande företag
* Frisvårdsbidrag á 4000 kronor
* 30 dagars semester
Om oss
Verisure är en ledande aktör på marknaden för professionellt övervakade larm och trygghetslösningar, med över 5,6 miljoner kunder i 17 länder. Vi strävar efter att skydda det som betyder mest - dygnet runt, året om.
Rollen är placerad på vårt kontor i Solna. Intervjuer kommer...
Ersättning SALARY
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "r2025041934".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Verisure Sverige AB (org.nr 556153-2176)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Verisure
Jobbnummer 9300978