Office Supplier Specialist

Verisure Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
2025-04-23


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Verisure Sverige AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vill du ha en roll där struktur, service och samarbete står i centrum? Trivs du med att hålla ihop trådarna, skapa ordning i vardagen och vara den som får allt att flyta smidigt bakom kulisserna? Då är det här tjänsten för dig!

Hos oss får du möjlighet att vara en nyckelperson som ser till att både människor och processer fungerar som bäst. Du arbetar nära verksamheten och är med och skapar en arbetsmiljö där alla kan fokusera på det de gör bäst - tack vare din struktur, noggrannhet och ditt lösningsfokus.



Om rollen



Som Office Supplier Specialist blir du den centrala länken mellan säljteamet, ledningen och övriga avdelningar. Du säkerställer att våra interna processer flyter på smidigt och i linje med företagets riktlinjer och DNA. Du har ett öga för detaljer och dokumenterar viktiga aktiviteter i vardagen, alltid med fokus på struktur, samarbete och kvalitet.



Dina huvudsakliga ansvarsområden


* Nyanställning & Exit: Samarbeta nära med rekryterande chefer för att ge nya medarbetare en positiv start, samtidigt som du stöttar vid avslut av anställningar på ett omsorgsfullt och varumärkesstärkande sätt.

* Lagerhantering: Ansvara för inventering, returer och samarbeta tätt med andra avdelningar för att säkerställa effektiv lagerlogistik.

* Klädbeställningar: Se till att vi alltid har rätt arbetskläder i rätt mängd - både genom lagerhållning och nybeställningar vid behov.

* Bilkoordinering: Stötta våra säljare med hantering av tjänstebilar - exempelvis bokning av service, däckbyten och övrigt underhåll.

* Säkerställa att kontoret alltid är fräscht, välkomnande och representativt

* Förbereda och duka upp inför större interna och externa möten

* Ha ansvar för våra gemensamma ytor och se till att de hålls i toppskick

* Boka resor för teamet vid behov

* Koordinera våra större kickoffs, inklusive logistik, bokningar och kommunikation



Vi söker dig som


* Är strukturerad, självgående och gillar att arbeta i en bred och varierad roll

* Har lätt för att kommunicera och bygga relationer internt

* Är lösningsorienterad och trivs med att ha många bollar i luften

* Har tidigare erfarenhet från en koordinerande/serviceinriktad roll - gärna inom försäljning, HR, serviceindustrin eller administration

* Du har god vana att arbeta i Microsoft Office-paketet och använder verktyg som Outlook, Excel, Word och PowerPoint på ett effektivt och strukturerat sätt i ditt dagliga arbete

* Har B-körkort, då resor i tjänsten kan förekomma







Vi erbjuder


* En nyckelroll i ett engagerat och drivande team

* Möjligheten att påverka och förbättra våra interna processer

* En dynamisk arbetsmiljö där din insats gör verklig skillnad

* Goda möjligheter till utveckling i ett växande företag

* Frisvårdsbidrag á 4000 kronor

* 30 dagars semester



Om oss



Verisure är en ledande aktör på marknaden för professionellt övervakade larm och trygghetslösningar, med över 5,6 miljoner kunder i 17 länder. Vi strävar efter att skydda det som betyder mest - dygnet runt, året om.



Rollen är placerad på vårt kontor i Solna. Intervjuer kommer...

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "r2025041934".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Verisure Sverige AB (org.nr 556153-2176)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Verisure

Jobbnummer
9300978

Prenumerera på jobb från Verisure Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Verisure Sverige AB: