Office Manager till Nordika Fastigheter
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Nordika är en expansiv och ledande aktör som arbetar med att investera institutionellt kapital i fastigheter. Bolaget grundades år 2011 och består av ett litet team om 9 medarbetare. Nordika strävar efter att skapa värde genom goda investeringar och utveckling av fastigheter. Kontoret är beläget i toppmoderna lokaler på Norrlandsgatan.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot besökare, svara i telefon samt se till att konferensrum och allmänna ytor är representativa.
Du kommer att ha ett övergripande ansvar över kontoret och se till att den dagliga driften "flyter på". Du underlättar och supporterar för kollegor och är behjälplig med uppgifter som t.ex.
• Resebokningar
• Boka och organisera möten
• Inköp av kontorsmaterial
• Beställning av frukt, kaffe och kontorsmaterial
Event och sena möten kan förekomma då du kommer att koordinera dessa.
Din profil / Your profile
För att trivas i rollen som kontorsassistent hos Nordika ser vi gärna att du har något års erfarenhet från liknande arbete. För att göra succé i rollen är du engagerad, prestigelös och mycket serviceminded. Du gör alltid det där lilla extra för att kollegor såväl besökare ska känna sig välkomna och trivas.
Vi söker dig som har positiv energi och som med hög servicenivå hjälper till att skapa en arbetsplats av högsta kvalitet för såväl medarbetare som besökare.
Gymnasiekompetens är ett krav och högskoleutbildning är meriterande.
Du har goda kunskaper i Office paketet och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Övrigt / Other
Tillträde för tjänsten är under mitten på augusti och kommer att löpa på under 6 månader med stor chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig, skicka då in en ansökan med CV och en motivation till varför just du skulle passa. Vid frågor vänligen kontakta Olivia Bergström på
olivia.bergstrom@inhouse.se .
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
Publiceringsdatum2016-05-26ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1600
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlivia Bergström
olivia.bergstrom@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2871056
Observera att sista ansökningsdag har passerat.