Office Manager till konsultbolag i centrala Stockholm!
Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du 4-5 års erfarenhet av Office Management samt beprövad erfarenhet av att hantera människor på ett personligt plan? Då har vi på Adecco Office & HR uppdraget för dig! Uppdraget startar i oktober och sträcker sig till augusti 2015.
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som Office Manager kommer du att hantera alla dagliga uppgifter som rör kontoret och se till att arbetet fungerar smidigt. I dina arbetsuppgifter ingår det att beställa, ta emot och kontrollera leveranser samt fakturahantering. I rollen ingår det även att ta emot gäster, svara i telefon samt att hantera och organisera möten. Vidare kommer du att vara ombud för fastighetsrelaterade frågor där bland annat serviceavgifter och underhåll ingår. Som Office Manager kommer du se till att de nya medarbetarna känner sig välkomna genom att ta emot dem och säkerställa att de har all utrustning som de behöver vid anställningsstart. Det är även du som inspirerar och utvecklar dina kollegor för att upprätthålla ärliga och förtroendefulla relationer.
Vem trivs här?
Har du 4-5 års erfarenhet av att arbeta med Office management har du hamnat helt rätt. Du som har en grundläggande förståelse för svensk arbetsrätt och som har förmågan att kunna anpassa dig och lyckas i en ständigt föränderlig miljö kommer att känna igen dig i arbetet. Du som är självständig, professionell och som har en passion för att ge utmärkt service kommer att trivas bra i denna roll. Är du dessutom van att ha många bollar i luften och att arbeta under press kommer du att vara en tillgång på företaget!
Vad erbjuder vi?
Ett uppdrag med start i oktober och som sträcker sig till sista augusti 2015.
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Det finns möjlighet att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom kort och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-09-01Arbetstider och omfattningHeltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Dahlström
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1982054
Observera att sista ansökningsdag har passerat.