Office Manager till ett Techbolag
Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Manager med omgående start.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en social, serviceinriktad och självgående Office Manager till vår kund som är ett svenskt Techbolag med globala ambitioner. Företaget är nu i en stark tillväxtfas och du kommer att få arbeta i ett team med kreativa och ambitiösa kollegor. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.
Det är en löpande tjänst och önskemålet är att du kan starta omgående. Till en början så är tjänsten på deltid, 75% och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Det finns stor chans att tjänsten kommer att utökas till heltid, därför är det viktigt att du är flexibel med arbetstiderna.
I rollen som Office Manager så kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att vara ansvarig för den dagliga driften av kontoret, skapa trivsel för både besökare och medarbetare, projektleda event och administrativa uppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att säga ja och leverera det lilla extra i alla situationer.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2021-11-12ArbetsuppgifterSom Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ansvara för den dagliga driften av kontoret
Ta emot och välkomna besökare och kunder
Förbereda inför möten och konferenser
Förberedelse av frukost, lunch och fika
Anordna interna och externa event
Sköta posthanteringen och boka bud
Beställningar av exempelvis kontorsmaterial, luncher och fika
Resebokningar
Onboarding av nya medarbetare
Ansvara för företagets IT system
Kontakt med leverantörer
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Administrativa arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet som Office Manager eller en liknande tjänst
Kan uttrycka dig mycket bra på svenska och engelska i både tal och skrift
Är teknisk och har mycket goda datakunskaper
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och ansvarsfull. Vidare är du lösningsorienterad, strukturerad och hjälpsam. Du är även kreativ, engagerad och teknisk.
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Kontakt Marlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.se Jobbnummer 6117702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.