Office Manager/ Administratör för omgående uppdrag
KFX HR-partner Göteborg AB / Organisationsutvecklarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-05-18Om tjänstenÄr du en driven och erfaren administratör med bred bakgrund inom ekonomi som vill vara med och driva, bygga upp och sätta strukturen för vår kunds administrativa och ekonomiska processer? Är du tillgänglig omgående? Då har vi ett intressant uppdrag till dig!
Om företagetKFX är en HR-partner inom bemanning, rekrytering och entreprenad där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. Just nu söker vi efter en Office Manager till en av våra kunder. Uppdraget är på deltid och är tänkt att vara tillsvidare. Initialt kommer du att gå in som konsult hos oss på KFX HR-partner. Observera att tillsättningen är omgående. Kunden är lokaliserad på Lindholmspiren men med produktion i Mölnlycke. De är inom hälso- och livsmedelsbranschen och befinner sig i en expansiv utvecklingsfas.
Dina arbetsuppgifterSom Office Manager hos vår kund kommer du att sköta ansvara över följande delar:
• Fakturahantering
• Orderhantering
• Inköp
• Betalningar
• Bygga upp och utveckla de ekonomiska och administrativa processerna
• Viss kundkontakt
• Övrig administration
KvalifikationerVi söker dig som har en bakgrund inom ekonomi och administration, kanske har du tidigare arbetat som ekonomiassistent. Du brinner för att hitta nya lösningar och vill vara med och sätta strukturen och rutinerna för bolagets administrativa och ekonomiska proceser. Du har god datorvana, främst i MS Office-paketet. Krav för tjänsten är att du har erfarenhet av att ha arbetat i flera olika affärssystem och har goda kunskaper i Excel. Rollen är bred och ställer höga krav på flexibilitet och självständighet.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Vi söker en person som är driven, noggrann, strukturerad och prestigelös. Du trivs i en händelserik arbetsmiljö med högt tempo och sociala kontakter både internt och externt. Du är självklart en serviceorienterad person som sätter kunden i fokus. I ditt eget arbete är du målinriktad, har en god prioriteringsförmåga och är kvalitetsmedveten.
Övrig informationLåter detta som en intressant tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då uppdraget ska tillsättas omgående.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2320
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTeresa Åkemar 031-7119800
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2852969
Observera att sista ansökningsdag har passerat.