Office Assistant till investeringsfond i centrala Stockholm

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker dig som brinner för service, trivs med varierande arbetsuppgifter och som vill arbeta i en internationell miljö. För uppdrag med start i mitten av juni söker vi nu en erfaren Office Assistant med service ut i fingerspetsarna!

Om företaget
Vår kund är en stabil och internationell investeringsfond med kontor i centrala Stockholm samt i olika europeiska städer. Du kommer sitta i stora och nyrenoverade lokaler tillsammans med ett 20-tal kollegor.

Denna tjänst är på heltid med arbetstiderna 8.00 - 17.00. Detta är ett föräldravikariat och konsultuppdrag på ca 9 månader. Start för tjänsten är i mitten av juni.

Arbetsuppgifter
I rollen som Office Assistant har du varierande arbetsuppgifter som präglas av service, administration och stora kontaktytor. Du ger service till företagets besökare och internt anställda och dina arbetsuppgifter innefattar att:
• Ta emot och hänvisa besökare rätt
• Besvara inkommande samtal
• Se till att lokaler och konferensrum är representativa och iordningsställda med kaffe/förtäring inför möten
• Ansvara för inköp av kontorsmaterial, förtäring, blommor etc.
• Ansvara för och vara delaktig i olika projekt
• Anordna interna möten, luncher, afterworks etc.
• Hantera övrig kontorsadministration

Du har även övergripande säkerhetsansvar på företaget.

Kvalifikationer
Vi söker dig med minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Övriga krav för tjänsten är att du har flytande kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl tal som skrift. Samt att du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Outlook.

Som person är du flexibel, prestigelös och har en lösningsorienterad inställning. Eftersom du är företagets ansikte utåt och har många kontaktytor i din roll söker vi dig som är social, kommunikativ och personlig men samtidigt professionell i din kontakt. Du är en doer med god överblick över vad som behövs göras och som inte rädd för att hugga i där det behövs. Vi ser det som en självklarhet att du brinner för service och vi tror att du är en person som gör det lilla extra för dina kollegor och besökare!

Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i centrala Stockholm. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal.

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00 eller maila in din fråga till rekrytering.stockholm@kfx.se. Notera att vi ej tar emot ansökningar via telefon eller mail.

Vi vill även informera om att det på slutkandidat kommer att genomföras en bakgrundskontroll.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-03-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-01
Ange följande referens när du ansöker: 3666
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4665988

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: