Nyfiken Account Manager med fokus på Mötesteknik

Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Linköping, Solna, Stockholm, Göteborg, Helsingborg eller i hela Sverige

Är du en erfaren och nyfiken Account Manager med ett starkt tekniskt intresse? Har du förmågan att både bygga och vårda kundrelationer samt en exceptionell försäljningsförmåga? Då kan rollen som Account Manager hos oss på Office Management passa just dig! Vi söker nu en drivande och engagerad individ som vill vara en del av vårt team inom Mötesteknik.

Om rollen
I rollen som Account Manager kommer du främst att ansvara för att utveckla och underhålla kundrelationer, förhandla avtal och identifiera möjligheter för ökad affärsutveckling. Om du har en stark affärsinriktning, självständighet och struktur i ditt arbete är du redan halvvägs till att bli vår nya förstärkning.

Publiceringsdatum
2023-11-02

Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att:

• Ansvara för försäljning av våra tekniska lösningar

• Bygga och underhålla kundrelationer

• Arbeta för att uppfylla uppsatta försäljnings- och resultatmål

• Organisera kundmöten och presentationer

Dina personliga egenskaper
Du är engagerad, driven och kan arbeta självständigt. Dessutom tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och är mycket välorganiserad. Din strukturerade inställning till arbete kombinerad med din förmåga att hitta kreativa lösningar och förhandla om affärsmöjligheter kommer att bli avgörande i denna roll.

Profil
Hos oss hittar du en engagerad arbetsplats med fokus på hållbar framgång. Vi söker dig som är strukturerad, resultatdriven och har goda kommunikativa förmågor. Du behöver också ha:

• God försäljningserfarenhet, med förmåga att bygga och upprätthålla starka affärsrelationer med kunder

• Ett starkt tekniskt intresse

• God förmåga till strukturerad och självständig arbetsinsats

• Språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vad kan vi erbjuda dig
Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter. För oss är work life balance viktigt och vi har närvarande chefer, en inkluderande arbetsplats och ger alla våra medarbetare förutsättningar att utvecklas. Vi satser långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattas bland annat av;

• En timmes träning på arbetstid varje vecka

• En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka

• Möjlighet till tjänstebil

• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

• Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Sök redan i dag genom att skicka in din ansökan till vår rekryterare på carolina.degerkvist@officemanagement.se. Vi ser fram emot din ansökan!

Leve Office Management!

www.officemanagement.se</ (www.officemanagement.se)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Carolina Degerkvist
carolina.degerkvist@officemanagement.se

Jobbnummer
8235957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: