Nyfiken Account Manager med fokus på Mötesteknik
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Linköping,
Solna,
Stockholm,
Göteborg,
Helsingborg eller i
hela Sverige Är du en erfaren och nyfiken Account Manager med ett starkt tekniskt intresse? Har du förmågan att både bygga och vårda kundrelationer samt en exceptionell försäljningsförmåga? Då kan rollen som Account Manager hos oss på Office Management passa just dig! Vi söker nu en drivande och engagerad individ som vill vara en del av vårt team inom Mötesteknik.
Om rollen
I rollen som Account Manager kommer du främst att ansvara för att utveckla och underhålla kundrelationer, förhandla avtal och identifiera möjligheter för ökad affärsutveckling. Om du har en stark affärsinriktning, självständighet och struktur i ditt arbete är du redan halvvägs till att bli vår nya förstärkning.
Publiceringsdatum2023-11-02Dina arbetsuppgifterI denna roll kommer du att:
• Ansvara för försäljning av våra tekniska lösningar
• Bygga och underhålla kundrelationer
• Arbeta för att uppfylla uppsatta försäljnings- och resultatmål
• Organisera kundmöten och presentationer
Dina personliga egenskaperDu är engagerad, driven och kan arbeta självständigt. Dessutom tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och är mycket välorganiserad. Din strukturerade inställning till arbete kombinerad med din förmåga att hitta kreativa lösningar och förhandla om affärsmöjligheter kommer att bli avgörande i denna roll.
ProfilHos oss hittar du en engagerad arbetsplats med fokus på hållbar framgång. Vi söker dig som är strukturerad, resultatdriven och har goda kommunikativa förmågor. Du behöver också ha:
• God försäljningserfarenhet, med förmåga att bygga och upprätthålla starka affärsrelationer med kunder
• Ett starkt tekniskt intresse
• God förmåga till strukturerad och självständig arbetsinsats
• Språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vad kan vi erbjuda dig
Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter. För oss är work life balance viktigt och vi har närvarande chefer, en inkluderande arbetsplats och ger alla våra medarbetare förutsättningar att utvecklas. Vi satser långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.
Vårt erbjudande omfattas bland annat av;
• En timmes träning på arbetstid varje vecka
• En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka
• Möjlighet till tjänstebil
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
• Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Sök redan i dag genom att skicka in din ansökan till vår rekryterare på
carolina.degerkvist@officemanagement.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Leve Office Management!
www.officemanagement.se</ (www.officemanagement.se)
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Kontakt Carolina Degerkvist
carolina.degerkvist@officemanagement.se Jobbnummer 8235957
Observera att sista ansökningsdag har passerat.