Nu söker vi vår nästa stjärna!

Socab Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Socab Swedish Office Consulting AB i Stockholm, Malmö eller i hela Sverige

SOCAB befinner sig i en tillväxtfas och vår ambition är att fortsätta denna tillväxtresa och vi hoppas att du vill vara med! Just nu söker vi dig som gillar personlig utveckling, spännande utmaningar, har ett lyhört sinne och vet med dig att du levererar hög kvalitet på dina underlag som resulterar i hållbara avtal.
Om SOCAB
SOCABs främsta fokus ligger i att hitta rätt person för rätt uppdrag. Vi är belägna i Stockholm, Trollhättan, Skåne och Mälardalen men levererar tjänster över hela landet, idag är vi 23 anställda konsulter som finns i olika delar av Sverige. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga och den privata sektorn. Vi är en uppskattad leverantör till såväl myndigheter som privata aktörer och vi drivs av att leverera hög kvalitet, vi ser kontakten med konsulter och kunder som ett samarbete. Vi tror att utmaningar stärker en som person och blir backen för brant för den enskilda individen hjälps vi självklart åt tillsammans för att målet ska nås.
Vi är ett av de snabbast växande bolagen inom offentlig upphandling och organisationen utvecklas kontinuerligt. För oss är det viktigt att aldrig nöja oss utan alltid sträva efter en ännu bättre morgondag. För oss ligger fokus på att både kund och konsult är välmående och vi lägger stor vikt vid lyhördhet och flexibilitet, något som vi tror är viktigt för att nå framgång. Våra konsulter hjälper organisationer med hela upphandlingsprocessen eller delar i den och för oss är det viktigt att inte se hinder utan utvecklingsmöjligheter. Hög kvalitet och service präglar allt vi gör!
Vad erbjuder vi?
Framgångskonceptet för SOCAB är att leverera kvalitativa konsulter som trivs i sin roll och gärna utvecklas. Hos SOCAB värdesätter vi medarbetaren genom förmånliga anställningsvillkor. Samtliga anställda har rätt till fast lön, friskvårdsbidrag, utbildningsprogram och flexibel arbetstid med möjlighet att påverka vilka uppdrag som du som konsult arbetar med. Det finns möjlighet att jobba på distans eller på plats, beroende på kunds önskemål.
Just nu söker vi dig som gillar personlig utveckling, spännande utmaningar, har ett lyhört sinne och vet med dig att du levererar hög kvalitet på dina underlag som resulterar i hållbara avtal.
Du måste kunna bemästra LOU och/eller LUF och ha minst 4 års erfarenhet av att självständigt genomföra upphandlingar från behovsanalys till kontraktsskrivning inom något eller ett par av följande områden;
IT (Upphandling av produkter och tjänster kopplade till IT)
Entreprenad (AB04/ABT06)
Tekniska konsulter (ABK09)
Varor och tjänster
Drift (ABFF)

Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning inom juridik, ekonomi eller motsvarande alternativt att du har YH-utbildning inom inköp och upphandling. Det är viktigt att du kan lyssna in och förstå kunden, är affärsmässig och självgående samt tycker om att leda och guida grupper inom upphandlingsprojekt.
Välkommen in med din ansökan!

Publiceringsdatum
2021-10-26

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
SOCAB Swedish Office Consulting AB
Västertorpsvägen 135 1TR
12944 Hägersten

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Socab Swedish Office Consulting AB (org.nr 559017-3570)
Västertorpsvägen 135 1TR (visa karta)
129 44  HÄGERSTEN

Jobbnummer
6072064

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Socab Swedish Office Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Socab Swedish Office Consulting AB: