Norsktalande sälj- och kundservicemedarbetare
Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss just nu i en rasande tillväxt. Jollyroom skall vara det självklara valet i barnfamiljens vardag. Vi servar fler än 400 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Vi har över 20 000 artiklar och 11300 kvm lager. Hos Jollyroom finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Vi erbjuder våra kunder slagkraftiga priser och garantier såsom 365 dagars öppet köp och prisgaranti. Hos Jollyroom skall man få den bästa upplevelsen!
Grundarna bakom Jollyroom har 18 års erfarenhet inom näthandel. Vi har tidigare byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Inom Jollyroom är det högt till tak och vår expansion innebär att det skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen.
Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Ansvar:
Vi söker en sälj- och kundservicemedarbetare som skall arbeta med våra norska och svenska kunder. Sälj- och kundserviceavdelningen ansvarar för kundtjänst, försäljning och en avhämtningsbutik.
Publiceringsdatum2015-09-02Dina arbetsuppgifter• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Retur och reklamationshantering
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
• Översättningsarbete
Kvalifikationer• Flytande i norska, både skrift och tal
• Flytande i svenska, både skrift och tal
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundtjänst
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem.
Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad
• Pedagogisk
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Självgående
Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och ansökan:
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar kl. 09-18
• Ansök genom att maila CV, personligt brev till
jobb@jollyroom.se• Kontakt: HR assistent Nicole Berger via
jobb@jollyroom.se , vi har dessvärre svårt att hinna svara på frågor via telefon utan hänvisar till mail.
• Ange referens på ansökan: Norsktalande kundservice
• Sista anstökningsdag: 30 september
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-30
Ange följande referens när du ansöker: Norsktalande kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jollyroom.seKontaktNicole Berger, HR assistent
jobb@jollyroom.seFöretagJOLLYROOM AB
AdressJOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra
KontorsadressTagenevägen 58
Hisings Kärra
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@jollyroom.se Jobbnummer 2418420
Observera att sista ansökningsdag har passerat.