Norsktalande Order/Kundtjänst
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker norsktalande orderadministratör/kundtjänst för längre uppdrag hos ett stort företag i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2008-03-25Dina arbetsuppgifterTjänsten består i orderregistrering, hantera inkommande samtal, pris och produktinformation, leveransförfrågningar mm.
KvalifikationerGärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar norska i tal och skrift, Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Norsk Kundtjänst
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.johansson@officepartner.seKontaktFredrik Johansson, 08-7440240 (Växel),
fredrik.johansson@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressSparbanksvägen 14
HÄGERSTEN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
info@officepartner.se Jobbnummer 172603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.