Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till NetOnNet

NetOnNet AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås, Göteborg, Trollhättan, Jönköping, Varberg eller i hela Sverige

Sibas kundserviceavdelning är placerad på NetOnNet:s huvudkontor i Borås.

Avdelningen består i dagsläget av 12 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail för både Sverige och Norge. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla.
Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen vad kan jag hjälpa dig med?? ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.

Du ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen är meriterande.

Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.

PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande.
Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift. Har du kunskapar i norska ses det som meriterande då avdelningen hanterar både svenska och norska kundärenden.

Publiceringsdatum
2015-10-20

Dina arbetsuppgifter
Hantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
Telefonförsäljning (ingående försäljning)
Leveransfrågor
Service- och reklamationsärenden
Produktrådgivning
Andra förekommande administrativa uppgifter

Tjänst/Arbetstid
Tjänsten är en fast anställning på heltid. Arbetstiden är förlagd dagtid (mån-fre) efter schema.
Placering är på NetOnNets huvudkontor i Borås.

Låter detta som en tjänst för dig så kan vi erbjuda ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag.

Vänligen sänd din ansökan med tillhörande CV senast den 8/11-2015. Intervjuer kommer att ske löpande.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Arbetstiden är förlagd dagtid (mån-fre) efter schema.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Märk ansökan kundtjänstmedarbetare Norge
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@netonnet.com

Kontakt
Caroline Tran, Human Resources

Företag
NetOnNet AB

Adress
NetOnNet AB
Box 1716
50117 BORÅS

Kontorsadress
Företagsgatan 69
50464 Borås

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 033-488400
Faxnummer: 033-488420

Jobbnummer
2503641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NetOnNet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetOnNet AB: