Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Ferratum Bank

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-05-07

Företaget
Fintechbolaget Ferratum är en ledande aktör inom mobila konsumentlån. Företaget grundades 2005 och är verksamma i 21 länder i Europa, Asia-Pacific och Kanada. Kundnöjdheten genomsyrar allt som Ferratum gör. Bolaget var ett av de första att erbjuda lån via internet och mobiltelefoner när verksamheten startades. Ferratum erbjuder enkla, lätta och användarvänliga produktapplikationer. Vidare är de snabba, transparanta och konfidentiella i sina kreditprocesser. Visionen är att bli en ledande internationell bank med ett brett utbud av produkter och tjänster.

I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du både med traditionell kundservice och med lånehandläggning. Du svarar på inkommande samtal och mail där det rör sig om frågor gällande lån och hur processen gällande låneansökan går till. Det händer även att du tar hand om vissa låneansökningar. Du arbetar mot den norska marknaden och teamet består just nu av en Country manager samt kundtjänst. Målet för Ferratum är att fortsätta växa i den takt de gjort sedan starten 2005.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du både med traditionell kundservice och med lånehandläggning. Du svarar på inkommande samtal och mail där det rör sig om frågor gällande lån och hur processen gällande låneansökan går till. Det händer även att du tar hand om vissa låneansökningar. Du arbetar mot den norska marknaden och teamet består just nu av en Country manager samt kundtjänst. Målet för Ferratum är att fortsätta växa i den takt de gjort sedan starten 2005.

Kvalifikationer
Erfarenhet: 1-2 års erfarenhet av kundservicearbete. Du har god telefon- och datorvana.
Meriterande: Erfarenhet från finansiell verksamhet.
Språk: Du pratar Norska flytande i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
För att lyckas i den här rollen har du känsla för service och ett stort intresse för att hjälpa dina kunder. Du är en teamplayer och flexibel inför att hjälpa till där det behövs. Vidare har du lätt för att jobba ihop med olika människor och värdesätter ett gott samarbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: norska, kundservice, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, telefon

Varaktighet, arbetstid
Heltid, Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonatan Hultman 08-40024050 jonatan.hultman@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2282644

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: