Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Releasy Customer Management AB / Kassörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, både ingående kundtjänst och utgående kundkontakter. Releasy har idag verksamhet i Linköping, Skövde och Borlänge, samt kontor i Stockholm och är ett av de ledande företagen i branschen. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telecom, energi, bank, resor mfl.Arbetsuppgifter:
Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till vår kontor i Linköping. Vi utökar våra befintliga uppdrag och behöver rekrytera personal som har goda kunskaper i Svenska språket samt Norska i tal och skrift. Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon men även via mail. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher såsom bank, resor, media och telecom.

Publiceringsdatum
2013-06-27

Dina personliga egenskaper
Du har stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt för oss då vi arbetar i en miljö där det händer mycket.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst sedan innan. Du hanterar svenska och norska språket flytande i tal och skrift. Meriterande är även om du har erfarenhet från arbete på bank, resor och media.

Vi erbjuder:
Anställning med start i mitten på augusti. Grundutbildning där du får lära dig allt om arbetet i en kundtjänst du får även en kundspecifik utbildning där vi går in djupare in i det uppdrag du ska arbeta med. Timlön enligt unionens avtal, för anställningen gäller kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser. Arbetet utförs från vårt kontor i Mjärdevi i Linköping. Arbetstiderna är mellan 06:00-22:00 måndag-söndag.

För information om tjänsten är du välkommen att maila anneli.nahdin@releasy.se

Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 5 augusti.

Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datum för ansökan. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Besök oss på facebook www.facebook.com/ReleasyAB och twitter@ReleasyAB.

Arbetstider och omfattning
Ej specificerat , Deltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Adress
Releasy Customer Management AB
Igeldammsgatan 22A
11249 Stockholm

Jobbnummer
1594287

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: