Norsktalande kundtjänst inom säljstöd, BSH Home Appliances

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-10-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundtjänst inom säljstöd, BSH Home Appliances" (publicerad 2017-02-20) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du utvecklas inom kundservice och orderhantering och arbeta med marknadsledande varumärken inom vitvaror?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här kommer du att jobba i en varierande och koordinerande roll med ett ansvar över att erbjuda bästa möjliga kundservice. Du stöttar även företagets interna säljorganisation, vilket innebär att du gör ett viktigt jobb för att få hela arbetet att flyta. På BSH Home Appliances kundtjänst kommer du tituleras som 1st line Sales Support inom Supply Chain och sitta på kontoret i Sundbyberg i Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen inom kundtjänst på BSH Home Appliances kommer du ha en bred roll inom kundservice, säljsupport samt logistik. Ditt fokusområde kommer att bli den norska marknaden men även agera stöd för den svenska verksamheten. Du kommer att:

• Svara på inkommande samtal och mail från återförsäljare av BSHs produkter
• Registrerar order och svarar på frågor om Bosch, Siemens, Gaggenau och Neffs vitvaror
• Stöttar BSHs interna säljare med produktinformation, orderhantering och support
• Följer upp ordrar och arbetar med fakturering och angränsande administration

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Du blir en del av ett engagerat team på 10 personer på Contact Center Sales 1st line-avdelning. Som en del av teamet kommer du att arbeta med ständigt förbättringsarbete av arbetsprocesser och orderflöden. Tjänsten är på heltid mellan 08-17 med start omgående. Uppdragets längd förväntas bli minst 6-12 månader, med möjlighet till förlängning. För rätt person finns möjlighet till överrekrytering.

VEM ÄR DU?

Till tjänsten inom kundtjänst på BSH Home Appliances söker vi dig som tidigare jobbat inom orderadministration och/eller kundtjänst och att du har en avslutad gymnasieutbildning.
Eftersom du kommer att arbeta mot det norska markanden bör du ha god språkförståelse i norska, dock behöver det inte vara ditt modersmål. Vidare fodrar tjänsten goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, då du kommer att arbeta med båda språken i kunddialogen och i system. På BSH kommer du jobba i affärssystemet SAP, så har du tidigare jobbat i systemet är det meriterande.

Som person ser vi att du som söker älskar kommunikation och att ge service, eftersom du i rollen på kundservice kommer ha daglig kundkontakt. För att lyckas i rollen ser vi också att du är strukturerad i ditt arbetssätt och har ett öga för detaljer. Du trivs att jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål och att nå dem tillsammans med dina kollegor.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-10-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-12
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marcus Grahn, Affärsansvarig Rekryterare 076 883 04 60

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3103934

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: