Norsktalande Kundserviceagent till kund i Göteborg
Randstad AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-09-28Dina arbetsuppgifterVår kunds kundtjänst- & innesäljsavdelning tar hand om kunder från alla nordiska länder. De ger råd per telefon
och mail samt skickar offerter och lägger order. Man rekommenderar bästa val ur deras
produktsortiment för varje enskild kunds räkning till deras verkstad, husvagn/-bil, båt, kök, terrass,
lastbil och bil. Alla garantiärenden och teknisk support sköts av kollegorna på serviceavdelningen.
Du arbetar självständigt men ingår i ett team där ni samarbetar för att ge optimal kundservice. Kontoret ligger placerat i Västra Frölunda.
En person med ett positivt humör, stresstålig och som drivs av problemlösning. Du är mån om att
leverera bästa möjliga service åt våra kunder. Du har lätt för att växla om och har en förmåga att
fokusera på det som är viktigast. Vi ser gärna att du har en god social kompetens och trivs i sociala
sammanhang eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Mottagning och registrering av inkommande kundorder via mail och telefon.
Guidar och rådger kunder.
Hantering av kundförfrågningar via mail och telefon.
Leveransbevakning av kundorder.
KvalifikationerDu behärskar svenska och norska i tal & skrift . Du är kommunikativ och proaktiv
Du är administrativt stark och lämnar inga detaljer åt slumpen.
Du har goda IT kunskaper.
Erfarenhet är inte allt, inställningen är betydande.
Så ansöker duUrval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRandstad AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201409541".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Hugo Gejervall
hugo.gejervall@randstad.se Jobbnummer 7024991
Observera att sista ansökningsdag har passerat.