Norsktalande IT-support/servicedeskmedarbetare till välkänt IT-f

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-01-20

Företaget
Bravura söker en norsktalande servicedeskmedarbetare till ett stort nordiskt IT-bolag. På kontoret i Solna arbetar omkring 90 personer och denna nordiska IT-supportavdelning består av omkring 14 serviceinriktade medarbetare.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare blir du en del av ett team bestående av omkring 14 personer som arbetar mot nordiska företagskunder. Tillsammans ansvarar ni för att ta emot inkommande IT-relaterade frågor och ärenden där du främst hanterar norsktalande kunder tillsammans med två ytterligare medarbetare. Ärendena inkommer både per mail och telefon.

Arbetsgruppen sitter i ett öppet landskap och gruppen tar ofta hjälp av varandra för att lösa problemen. Här blir du en del av en öppen och grupp där alla jobbar för det gemensamma målet att hålla en hög servicenivå.

Kvalifikationer
Erfarenheter
• Tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete, föredragsvis inom kundtjänst/IT-support

Övriga krav (språk/programvaror):
­- Kunskaper inom AD, Windows 7, nätverk och Exchange
­- Grundläggande kunskaper om telefoner och mobila enheter
­- Mycket goda kunskaper i norska, både i tal och skrift
­- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Vi ser att du som söker tjänsten som servicedeskmedarbetare är serviceminded och trivs att arbeta med kundkontakt. Du har ett tekniskt intresse som du gärna vill utveckla och tycker att det är spännande med problemlösning. Då du ofta samarbetar med dina kollegor är det viktigt att du tycker om att arbeta i grupp och att bidra till god stämning och sammanhållning.

Övrig information:

Start: Omgående men med hänsyn till eventuell uppsägning
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse..

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wass 08-40024050 emma.wass@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2626183

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: