Nordisktalande kundservice till Allergan
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Allergan är ett internationellt bolag som har högkvalitativa produkter inom områden som ögonvård, medicinsk estetik, neurologi och andra specialistsjukvårdsområden. Företaget sitter i fräscha lokaler i Upplands Väsby.
Tjänsten
Vill du vara med och starta upp Allergans kundserviceavdelning i norden? Allergan kommer att flytta sin nordiska kundserviceavdelning till Sverige och behöver två självgående och serviceinriktade kundservicemedarbetare. Du kommer att arbeta mot verksamhetsområdet medicinsk estetik och med en produktportfölj som består av botulinumtoxin, fillers och bröstimplantat.. Allergan satsar på en hög servicenivå mot sina kunder som består av privata kliniker runt om i norden. De flesta kunderna sitter i Sverige, Norge och Danmark och som kundservicemedarbetare ansvarar du för att klinikerna får ett professionellt bemötande och korrekt service.
Publiceringsdatum2013-02-18Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare hos Allergan arbetar du bland annat med:
• Besvara frågor från kunderna per telefon, e-mail, post och fax
• Orderhantering
• Uppdatera prisuppgifter, kund och produktinformation i SAP
• Försäkra att den efterfrågade produkten når kunden i rätt tid
• Spåra leveranser
• Kundkontakt gällande leveranser av produkter
• Hantera returer och krediteringar
• Hantera fakturor till kunder
KvalifikationerFör att lyckas i rollen som kundservicemedarebetare ser vi att du har följande bakgrund:
• Tidigare erfarenhet av kundservice eller orderadministration
• God förmåga att tala svenska, danska och norska
• Goda engelskakunskaper
• Meriterande är kunskaper i finska
• Meriterande är tidigare erfarenhet av SAP
Vi ser att du är en ansvarsfull och driven person som brinner för att ge god service och vill fortsätta utvecklas i din yrkesroll. Du trivs i en snabbrörlig organisation med högt tempo och har god prioriteringsförmåga.
Vi söker personer som älskar service och vill vara med och bygga upp den nordiska avdelningen. Du får möjlighet att arbeta i en självständig roll med spännande kunder och mycket kontakter både internt och externt i organisationen. Låter det här som utmaningen för dig? Skicka in din ansökan omgående. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Karlsson, Rekryterare 08-586 22 723
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1469787
Observera att sista ansökningsdag har passerat.