Mötessamordnare vid behov sökes till spännande myndighet

Bemannia Kontor / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Mötessamordnare vid behov sökes till spännande myndighet" (publicerad 2017-12-14) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du ett spännande extrajobb innehållande mycket social interaktion och administrativa arbetsuppgifter? Vår attraktiva kund, en myndighet med fokus på att minska världens fattigdom, söker just nu tillskott i sin personalstyrka och är i behov av en flexibel vikarierande mötessamordnare som är beredd att rycka in vid behov.

Uppdragsbeskrivning:

Vi på Bemannia söker nu en vikarierande mötessamordnare vid behov för kunds räkning, en myndighet belägen på Valhallavägen i Stockholm. Uppdraget är ett konsultuppdrag under perioden 2018-01-08-2018-04-30, med goda chanser till förlängning.

Vår kund är en spännande myndighet där kärnverksamheten är att verkställa regeringens strategier för internationellt utvecklingssamarbete. Som vikarierande mötessamordnare kommer du att assistera ordinarie mötessamordnare vid evenemang som kräver ytterligare personalstyrka. Tillsammans med ordinarie mötessamordnare är du en del av genomförandet av möten, konferenser och seminarier med både svenska och internationella aktörer. Du kommer att finnas på plats under evenemangen, ta emot deltagare och beställa nödvändiga artiklar så att de finns på plats i rätt tid, såsom förtäring, rollups och audiovisuell utrustning, om ordinarie utrustning är otillräcklig. Utöver detta assisterar du ordinarie mötessamordnare med samordning av logistik, bland annat planering av möteslokal så att den passar gällande event, samt hjälper till med löpande hantering av intern annonsering, exempelvis publicering av information på myndighetens interna bildskärmar. Du kommer även att bistå med löpande användarstöd och beställning av teknisk support av befintlig teknik, såsom telefon, videokonferensutrustning, mötesrummens bokningsplattor med tillhörande system och audiovisuell utrustning, inklusive streaming och eventuell felanmälan.

Dina personliga egenskaper:

Vi tror att du som söker tjänsten är strukturerad och har förmåga att behålla en god prioriteringsförmåga trots situationer där mycket behöver samordnas på kort tid. Vi tror att du är flexibel och kan rycka in när behov uppstår, samt trivs med varierande arbetsuppgifter och tycker om kombinationen av administrativa arbetsuppgifter och social interaktion.

Kravprofil:

• Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i MS Office
• Vana och intresse av mötesteknik (telefon, videokonferens och audiovisuell utrustning)

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Vid behov Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-12-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3850647

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: