Miljömedveten administratör till grön myndighet
Perido AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Jönköping,
Eksjö,
Falköping,
Haninge,
Värnamo eller i
hela Sverige Perido söker nu en administratör till en av våra kunder, en statlig myndighet med fokus på samhällets miljö och natur. Tjänsten är placerad på deras huvudkontor centralt i Jönköping.
I rollen som administratör kommer du att hantera diverse administrativa uppgifter som rör enhetens verksamhet. Det innebär att du tar emot inkommande mail och telefonsamtal, handlägger ärenden, registrerar och administrerar i ärendehanteringssystemet samt hanterar inkommande post och kopiering. Utöver detta stöttar du chefer vid behov och avlastar kring uppgifter som rör fakturering och beställningar.
Vi tror att du som söker har några års erfarenhet i en administrativ roll, med fördel inom en kommunal eller offentlig verksamhet för att ha insikt i hur verksamheten förhåller sig till regelverk och rutiner. Som person är du strukturerad, gillar att ha ordning och reda omkring dig. Du drivs av utmaningen i att arbetsdagarna kan se annorlunda ut från dag till dag. Vidare planerar och prioriterar du din arbetstid på ett effektivt sätt och stöttar dina kollegor genom att göra kalenderbokningar, mötesbokningar samt sammanställer protokoll och ansvarar för resebokningar.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-05-11Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning eller likvärdig
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet i en administrativ funktion, exempelvis som administratör eller assistent
• Goda kunskaper i MS Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av ärendehandläggning
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till 2017-12-31. Tillträde 2017-06-01.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du ute efter ett nytt och spännande uppdrag där du får fungera som spindeln i nätet och agera administrativt stöd till dina kollegor med allt från mötesbokningar till ärendehantering? Skulle du beskriva dig själv som noggrann, driven och strukturerad? Då ska du läsa vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15364LF i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-10
Ange följande referens när du ansöker: 15364LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3492879
Observera att sista ansökningsdag har passerat.