Medlemsadministratör sökes

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som Medlemsadministratör kommer du att spela en central roll i att hantera och stödja medlemsrelationer inom vår organisation. Tillsammans med ditt team kommer du ansvara för avisering och betalning av medlemsavgifter samt uppdatering av medlemssystemet. Detta inkluderar att registrera medlemskap, uppdatera personuppgifter och facklig information, samt besvara frågor från medlemmar och förtroendevalda. I vår vardag har vi kontakt med våra medlemmar och förtroendevalda främst via telefon och e-post. Medlemsenheten består av ett engagerat team som värnar om trivsel, utveckling och arbetsglädje. Vi sitter i nyreonverade lokaler mitt i stan på kungsgatan och du har möjlighet att arbeta på distans om du önskar.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Hantering av medlemsärenden
• Uppdatering av medlemssystem
• Besvara medlems- och förtroendevaldas frågor
• Registrera medlemskap och facklig information
• Reskontrahantering

Tjänsten som Medlemsadministratör är ett konsultuppdrag via Adecco på 6 månader och goda möjligheter till förlängning, planerad start är omgående

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av medlemsservice via telefon, helst från arbete inom en medlemsorganisation, samt erfarenhet av reskontrahantering. Du är datorvan och har lätt för att lära dig nya system. För att snabbt kunna komma in i jobbet är det ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i ett CRM-system.

För att passa i den här rollen är det viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt, förmågan att ställa om och att du ser vad som behöver göras. Du är serviceinriktad, trivs med att prata i telefon och är bra på att samarbeta med andra människor. Samtidigt trivs du med självständigt arbete och är ansvarstagande. I arbetet ingår även att följa upp, utvärdera och effektivisera arbetet samt kvalitetssäkra rutiner och vid behov utveckla nya. Att vara stabil och jobba strukturerat samt kvalitetsmedvetet är ytterligare faktorer som kännetecknar dig.

Viktigt för tjänsten är:

• Tidigare erfarenhet av medlemsservice via telefon
• Erfarenhet av reskontrahantering
• God datorvana och snabb inlärningsförmåga
• Erfarenhet av arbete i ett CRM-system, gärna erfarenhet från Dynamics MMS/ Carma

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Avdelningen för Medlemsstöd
Vi är stolta över att vara en schysst arbetsgivare med en bra och hållbar arbetsmiljö samt generösa villkor och förmåner. Våra medarbetare trivs och anser att vi är en mycket attraktiv arbetsgivare. Vi satsar på att skapa framtidens arbetsplats med ett framåtlutat, modigt, tillitsfullt och inkluderande ledarskap och självledarskap där vi varje dag hjälps åt att göra varandra bättre. Vi arbetar i moderna och nyrenoverade lokaler centralt belägna, och det finns även möjlighet att jobba på distans om så önskas.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Medlemsadministratör, Kundservice, Medlemshantering, CRM, Adecco, Stockholm,

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43277".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jesper Jenefjärd

Jobbnummer
8152765

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: