Medicinsk sekreterare till Precare i Kungsmarken
Prima Vård Sverige AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prima Vård Sverige AB i Karlskrona,
Ronneby,
Karlshamn,
Tingsryd,
Sölvesborg eller i
hela Sverige Prima Vård är ett svenskt vårdbolag verksamt inom primärvård, kvinno- och barnhälsa, psykisk hälsa och företagshälsovård. Nordstjernan är huvudägare med den uttalade ambitionen att bygga en högkvalitativ aktör inom svensk hälso- och sjukvård. Prima Vård har idag cirka 75 vårdenheter och omkring 300 000 listade patienter i 12 regioner.
Det som förenar oss är att vi tror att den bästa vården är när det sker på det sätt som passar dig. Det ska vara nära dig, varmt och personligt. Vill du träffa oss här på vårdcentralen så gör du det. Vill du träffa oss i ett videomöte så gör du det. Vi finns här när du behöver det och på det sätt som passar dig. Vår symbol är ett hus som symboliserar alla de kompetenser vi samlar under samma tak. Det ska vara en trygg plats att komma till där alla är välkomna - i livets alla faser.
I Prima Vård ingår flertalet vårdcentraler, Mama Mia, Prima Psykiatri, Brolin Westrell, LARO Sund, Sjöströms Hemservice. Koncernen ägs av Nordstjernan AB och växer organiskt och genom förvärv.
Våra värdeord Empatisk, Engagerad och Kompetent beskriver oss som företag, vår personal, hur vi möter våra kunder, varandra och vår omvärld.
Vi söker nu en medicinsk sekreterare till Precare i Kungsmarken. Tycker du om att arbeta brett med administrativa ärenden och brinner för att ge kvalitativ service? Då är detta rätt tjänst för dig!
Publiceringsdatum2021-12-29Dina arbetsuppgifterArbetet spänner över ett brett område av arbetsuppgifter såsom intyg, scanning, receptions- och kassaarbete, telefonservice, posthantering samt vara övrig personal behjälplig i administrativa ärenden. Vi ser gärna att du är ansvarig över IT, så som behörigheter, System Cross och i ett senare skede även ansvara för introduktion av nya medarbetare gällande våra system.
Vem är du?
Vi söker dig som är medicinsk sekreterare, har utbildning i Hälso- och sjukvårdsadministration 80p (KY) alternativt läkarsekreterare utbildningen. Vidare bör du ha god vana och goda kunskaper av Office-paketet. Kunskap i journalsystemet System Cross och tidigare arbete inom primärvård är meriterande.
För att vara framgångsrik i rollen behöver du ha en hög social kompetens och att du brinner för att ge patienterna en utmärkt service och bemötande. Vår arbetsplats har patienten i fokus och strävar efter att ge bästa möjliga vård. Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder dig:
Hos oss har du möjlighet att utvecklas både gällande kompetens och på ett personligt plan. För rätt person finns det möjlighet att delta i vårt uppskattade ledarskapsprogram. Vi ser det som en självklarhet att du vill vara med och bidra med arbetsglädje!
Mer om tjänsten
Tjänsten omfattar 100% och är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
Tillträde efter överenskommelse.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Verksamhetschef John Blivik på
john.blivik@primavard.seOm vårdcentralen:
Precare är ett vårdbolag som driver Kungsmarkens vårdcentral i Karlskrona och Tvings läkarmottagning strax utanför Karlskrona. Vi har som har som målsättning att erbjuda den bästa möjliga tillgänglighet, kontinuitet och kvalitet av vård till våra patienter. Personalgruppen består av 20 personer och vi har ca 6000 listade patienter.
Vi ser varmt fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPrima Vård Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Prima Vård Sverige AB (org.nr 559037-4699),
http://www.primavard.se Arbetsplats Prima Vård
Kontakt Verksahetschef
John Blivik
john.blivik@primavard.se 0709827127 Jobbnummer 6216326
Observera att sista ansökningsdag har passerat.