Medicinsk sekreterare - vill du bli vår nya medarbetare inom Reu
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e / Administratörsjobb / Göteborg
2017-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare - vill du bli vår nya medarbetare inom Reu" (publicerad 2017-09-19) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e i Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Din nya arbetsplats?
Verksamheten Reumatologi vid Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en regionklinik och huvudenhet för högspecialiserad vård i Västra Götaland.
Verksamheten bedrivs både på Sahlgrenska sjukhuset och Mölndals sjukhus, inom sluten- och öppenvård samt dagsjukvård. Vid kliniken finns cirka 160 anställda varav 24 är administrativ personal.
Den administrativa enhetens främsta uppgift är att vara en god servicefunktion gentemot våra patienter såväl som vår verksamhet. Vi har ett nära samarbete med all personal och fungerar som en viktig länk mellan patient och vårdenhet. Du kommer till en arbetsgrupp med teamkänsla och bred erfarenhet.
Hur ser dina arbetsuppgifter ut?
Du kommer att arbeta med, inom verksamheten, förekommande vårdadministrativa arbetsuppgifter såsom medicinsk dokumentation och övrig administrativ service. Vårt journalsystem är Melior och vi använder digital diktering, MedSpeech. Det patientadministrativa arbetet görs i Elvis. I dina arbetsuppgifter ingår visst receptionsarbete.
Vem söker vi?
Vi söker dig med vårdadministratörsutbildning på yrkeshögskolenivå eller motsvarande. Ett krav för tjänsten är att du har utbildning inom vårddokumentation. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Melior och Elvis.
Vi tror att du har lätt för att samarbeta med andra människor, är strukturerad och ansvarskännande som trivs med att arbeta flexibelt både självständigt och i team. Vi värdesätter ett gott medarbetarskap för en bra arbetsmiljö och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Publiceringsdatum2017-05-31Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-14
Ange följande referens när du ansöker: 2017/4151
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef, Anne-Marie Nilsson 073 - 625 44 23
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Reumatologi, Administrativa e
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 3529436
Observera att sista ansökningsdag har passerat.