Medarbetare till vårt Service Center sökes i Stockholm!
eWork Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos eWork Group AB i Stockholm,
Västerås,
Linköping,
Jönköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Ework Group är en marknadsledande och oberoende konsultleverantör i norra Europa med fokus på IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Utan anställda konsulter kan Ework opartiskt matcha varje uppdrag med rätt kompetens från hela marknaden. Ework är grundat i Sverige år 2000 och har idag verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. Bolaget har ramavtal med fler än 160 ledande företag i de flesta branscher och hanterar samtidigt 6 000 konsulter på uppdrag. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Eworks aktier är noterade på NASDAQ OMX Stockholm. Läs mer här!
ServiceCenter är en Nordisk funktion med ansvar för alla Eworks kontor i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen. ServiceCenter fungerar som ett supportteam till konsulter, kunder, våra egna kundteam och Finansavdelningen med syftet att ge en förstklassig service. ServiceCenter består av ett team med 8 medarbetare där samtliga arbetar med ärendehantering i olika stor utsträckning. Förutom ärendehantering arbetar teamet även med att kvalitétsgranska uppdragsavtal och spegla kunders avtal till uppdragsavtalen.
Tjänsten
Vi söker efter dig som kan förstärka vårt team inom ServiceCenter och kundservice. Det dagliga arbetet innebär mycket kontakt med Eworks kunder, konsulter och medarbetare via telefon och mail där vi på ett professionellt, effektivt och kundfokuserat sätt hanterar frågor och ärenden.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Arbeta i ärendehanteringen och svara på kunder och leverantörers frågor avseende kontrakt, fakturor, tidrapportering, avtal etc
• Supporta kundteamen i deras arbete vid ändringar i kontrakt och bistå med rådgivning vid nya kunder och leverantörer.
• Supporta leverantörer/konsulter med rapporterade timmar/utgifter
• Vara behjälplig med rätt information vid felaktiga fakturor till Finansavdelningen
Du är rätt person för oss om du:
• Älskar service!
• Är en problemlösare och problemlösningsorienterad!
• Om du tycker det är kul att ha kontakt med många olika människor
• Duktig på att lyfta blicken och kunna prioritera
• Är en lagspelare
• Kan ta ett ägarskap för projekt/vissa frågor
• Är prestigelös och positiv
• Har ett genuint intresse av förbättring och att leverera kvalité
Publiceringsdatum2016-08-19BakgrundVi lägger stor vikt vid din personlighet och att du matchar våra värderingar; Profesionell, Angelägen och Alert!
För att bli en framgångsrik i vårt team har du samarbetsförmåga och stark drivkraft att se lösningar. Det är viktigt att du trivs i en organisation med säljfokus och har ett stort intresse för vår affär och bransch. Du är ordningsam, flexibel och effektiv och trivs med ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter.
Har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst, administration eller annan support är det ett stort plus. Eftersom många av våra kunder är internationella är det krav att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Varför Ework Group?
Det är här det händer! Vi står aldrig still!
Vi investerar i våra medarbetare, eftersom vi vet att det lönar sig i längden. Tillsammans har vi lyckats bli marknadsledande! Vi trivs i vardagen och jobbar som ett lag - och ger alltid det lilla extra! Vår höga servicegrad gör oss unika på marknaden. Vi brinner för att överträffa förväntningarna, oavsett om det är kunder, konsulter eller kollegor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEwork Group AB
AdressEwork Group AB
Klarabergsgatan 60
11121 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3003962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.