Medarbetare till Telias Kundsupport för Mobila tjänster

TeliaSonera Mobility Services Sweden / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Mobility Services Sweden i Luleå, Sundsvall, Stockholm, Malmö eller i hela Sverige

Affärsområde Mobilitetstjänster ansvarar för alla massmarknadstjänster till konsument och företag som baserar sig på ett mobilt kundbeteende både med mobiltelefon och bärbara datorer.

Nu kanske du undrar hur Telia skiljer sig från andra? Vi är helt enkelt den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Vårt mål är att leverera en kundupplevelse i världsklass. Därför anställer vi fler engagerade medarbetare till Telias Kundtjänst för Mobila tjänster.

I den här rekryteringen kommer du att börja din anställning med en utbildning på 3 veckor med start vecka 5. Därför söker vi dig som har möjlighet att börja hos oss den 28 januari 2013.

Vad vi erbjuder

Vi erbjuder ett jobb med tjänster och produkter i världsklass, i marknadens mest framgångsrika företag. Den senaste tekniken är för oss en självklarhet, vi var först i världen med 4G och först i Sverige att sälja iPhone!

Placeringen blir i ett team som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och med starkt fokus på Support och kvalitet. Vi jobbar kontinuerligt med uppföljning av försäljning, personlig effektivitet och tar även in kundernas synpunkter på vår prestation och kvalitet.
Om Du har, känsla för försäljning, service och intresse av tjänster i teknikens framkant, så är Du välkommen med din ansökan.

Vi söker medarbetare till både fasta befattningar och vikariat. Vikariaten kan komma att leda till förlängning eller en fast tjänst. De fasta tjänsterna inleds med 6 månaders provanställning.

Publiceringsdatum
2012-12-21

Arbetsuppgifter
 I vår Kundsupport jobbar Du med att ge våra kunder teknisk support på våra mobila datatjänster, som t.ex. mobilt bredband och homerun. Du kommer även att jobba med försäljning av kompletterande tjänster.

Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och arbeta aktivt med merförsäljning. Du kommer även att hantera lättare reklamationer

Kvalifikationer
• Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
• Gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana
• Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
• God datavana är ett krav.

Vem är du?

• Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service
• Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
• Du trivs i ett högt tempo och har en stark teamkänsla

Arbetstider
Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.

Intresserad?
Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elisabeth Fincken 070-320 28 28.

Sista ansökningsdag 11 januari 2013

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Välkommen till Telia!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enligt Kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabeth Fincken +46 70-3202828

Företag
TeliaSonera Mobility Services Sweden

Adress
TeliaSonera Mobility Services Sweden
12386 Farsta

Jobbnummer
1423994

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Mobility Services Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Mobility Services Sweden: