medarbetare till Merchant Supports administrationsteam
Klarna AB / Administratörsjobb / Stockholm
2011-11-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "medarbetare till Merchant Supports administrationsteam" (publicerad 2012-01-23) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Sex år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 500 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Klarna fortsätter att växa, både på nya och befintliga marknader. Nya e-butiker ansluter sig ständigt till oss och för att klara de höga servicekraven som butikerna ställer på oss behöver vi förstärka vårt team på Merchant Support med en ny medarbetare.
Du kommer att arbeta i Merchant supports administrationsteam. Där kommer du hjälpa våra kunder - e-butikerna - att komma igång med Klarnas tjänster. Arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära avtalshantering i Klarnas affärssystem - Klarna Online, administrativa uppgifter samt ha daglig kommunikation med Klarnas säljare. Du kommer ha kontakt med flera av företagets avdelningar och på så sätt vara som en högra hand i administrativa sammanhang, spindeln i nätet!
Vi söker dig som har ett bra servicetänk, ett driv utöver det vanliga och ett stort kundfokus. Du trivs i en snabb, ung organisation som ständigt växer och du vill ha roligt på jobbet. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet från kundtjänst, men det är meriterande.
Du kan hålla många bollar i luften samtidigt och har goda kunskaper i engelska.
Du jobbar i ett team som har hög teknisk kompetens som du kan luta dig på i svåra frågor. Klarna är ett växande företag och vi uppskattar om man kommer med kreativa idéer som kan förbättra både avdelningen Merchant Support och hela Klarna.
Publiceringsdatum2011-11-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDan Vaderlind, 070-001 28 67
FöretagKlarna AB
AdressKlarna AB
St:Eriksgatan 117
11343 STOCKHOLM
Jobbnummer 1075643
Observera att sista ansökningsdag har passerat.