Medarbetare inom kundservice till Kärcher
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Är du intresserad av att arbeta med kundservice och ordermottagning hos Kärcher i Göteborg? Sök tjänsten här!
För dig som trivs med kundservice och administration finns nu en spännande roll hos Kärcher i Göteborg!För omgående start söker vi dig som snabbt tar dig an nya uppgifter och kan stötta upp med administrativa uppgifter inom orderhantering och kundservice. Det här är ett riktigt roligt uppdrag för dig som vill agera i en serviceroll med systemadministration!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Här erbjuds du en varierad tjänst inom allt från orderhantering och administration till kundsupport. Inledningsvis kommer du att arbeta med ordermottagning via mail samt orderegistrering i SAP. Din roll kan dock snabbt utvecklas till att du också tar emot kundärenden via telefon.
Du får möjlighet att ingå i ett positivt och hjälpsamt team där man tillsammans servar kunderna på bästa sätt. Det gemensamma målet att kunden alltid ska känna sig nöjd med att ha valt just Kärchers produkter. För dig och Kärcher är därför kunden alltid i fokus!
Detta är initialt ett konsultuppdrag på ca 4 månader. För rätt person finns det goda chanser till förlängning, och på sikt kan även anställning direkt hos Kärcher bli aktuellt.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Ett urval av dina arbetsuppgifter:
* Ordermottagning och registrering
* Kundsupport via telefon
* Andra vanligt förekommande administrativa uppgifter
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du ingår i ett team på 6 personer och arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan klockan 8:00-17:00, med viss möjlighet till flex.
Uppdragen ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du initialt kommer vara anställd hos TNG men uthyrd till vår kund. Du omfattas självklart av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är älskar service, är positiv och stresstålig, dvs. är van vid att på ett självständigt sätt prioritera ditt arbete. Då det är en teknisk kundtjänst är det ett plus om du är tekniskt intresserad. För att snabbt kunna sätta dig in i arbetsuppgifterna bör du ha tidigare erfarenhet från en administrativ roll, gärna inom orderhantering och servicer med kund- och/eller leverantörskontakter. Du är också en van datoranvändare och kan snabbt lära dig nya system. Har du tidigare arbetat i SAP är det meriterande, men inget krav.
Då arbetsuppgifterna består av mycket kontakt med kunder och kollegor men likväl systemadministration, söker vi dig som är serviceorienterad, kvalitetsmedveten samt håller god struktur i ditt arbete.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2018-04-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBeatrice Bjerninge 031-7612229
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg
KontorsadressKorsgatan 3
Jobbnummer 4075117
Observera att sista ansökningsdag har passerat.