Medarbetare Helpdesk (dag och natt), Nya Karolinska Solna
Coor, Nya Karolinska Solna / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor, Nya Karolinska Solna i Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Coor, Nya Karolinska Solna rekryterar: Medarbetare Helpdesk (dag och natt), Nya Karolinska Solna
Coor har fått det stora förtroendet att leverera service till Nya Karolinska Solna. Vill du göra det tillsammans med oss? Detta är en chans till ett jobb i ett av Coors största och mest spännande kontrakt någonsin!
Nya Karolinska Solna kommer att bli ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Driftsättning av det nya universitetssjukhuset sker i etapper under 2016-2018.
Coor ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på sjukhuset. Vi ansvarar för de stödfunktioner som behövs för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag. När vi är i full drift 2018 kommer vi att vara ca 330 medarbetare i vårt team.
Vi söker nu en medarbetare till vår Helpdesk, med anställningsstart omgående. Är du vår nya stjärna?
OM ROLLEN
Helpdesk är ett otroligt viktigt servicenav på sjukhuset! Våra proffsiga team inom Helpdesk tar emot och hanterar ärenden - felanmälningar, bokningar och förfrågningar - inom alla servicetjänster på Nya Karolinska Solna. Ärenden som kommer in ska snabbt bedömas och rätt åtgärder ska tas utifrån ärendets karaktär.
Vi erbjuder dig arbete i ett ambitiöst och härligt team som arbetar i nära dialog med kunden och övriga centrala supportfunktioner på sjukhuset. För rätt person är det här en spännande och bred roll mitt i sjukhusets hjärta!
Exempel på arbetsuppgifter:
- Registrera och hantera felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet
- Bereda, planera och genomföra inköp
- Fakturera, debitera och kreditera arbetsorder
- Arbeta aktivt med förbättringsförslag
- Upprätthålla en god dialog med medarbetare, kunder och leverantörer
Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.
Arbetstider enligt rullande schema, växelvis perioder av dag- och nattschema.
VÅR KANDIDAT
Detta är en spännande roll för dig som har erfarenhet av serviceyrket och trivs i en händelserik och föränderlig miljö. Vi ser att du har längre erfarenhet av arbete med ärendehantering, arbete i kundtjänst eller liknande. Du bör också ha erfarenhet av att jobba i team då detta är centralt för rollen.
Du har datorvana och kunskaper i Office-paketet. Din svenska och engelska är god i tal och skrift. Ytterligare språk ser vi som meriterande.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi söker dig som har ett brett intresse, är nyfiken och är snabb på att lära dig. Vi tror att du är lite klurig och att du har mycket god förmåga att skapa dig förståelse för processer. Du har lätt för att ta till dig komplex information, och när du stöter på problem är du handlingskraftig och lösningsorienterad. Du tycker om att se möjligheter och utvecklingsområden och är också villig att dra framåt.
Då ärenden som kommer in ofta är av fastighetsteknisk karaktär, är det viktigt att du kan skapa dig en grundläggande förståelse även för fastighetsrelaterade frågor.
Vi ser att du är en person som arbetar strukturerat och noggrant och att du har en väl utvecklad prioriteringsförmåga. Du är lugn och met...
Läs mer på
http://hpr.to/j9419Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-10-23ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCoor, Nya Karolinska Solna
FöretagCoor, Nya Karolinska Solna
AdressCoor, Nya Karolinska Solna
Gävlegatan 63
17164 Solna
KontorsadressGävlegatan 63, Solna
Jobbnummer 3763424
Observera att sista ansökningsdag har passerat.