Marknadsassistent till internationellt företag, city

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Till ett konsultuppdrag söker vi nu en marknadsassistent med inriktning inom eventhantering. Uppdraget ska påbörjas i slutet av maj och pågår till sista oktober. Kunden är ett spännande företag med internationell verksamhet och arbetsplatsen ligger centralt i city.

Som konsult hos oss på Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2015-05-13

Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team som ansvarar för strategier och processer gällande marknadsföring och försäljning vilket inkluderar beslut om event, seminarier och delegationer. I rollen kommer du ha varierande uppgifter inom eventhantering såsom mässor, seminarier, delegationer, statsbesök etc. Du kommer arbeta med urval och segmentering av målgrupper, utskick och inbjudningar till kunder, publicering av event på hemsida, granskning av layout och viss textbearbetning.

Bakgrund
Du har en examen inom marknadsföring eller liknande eftergymnasial utbildning, samt minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet inom marknadsföring samt har god kännedom om urval och selektering av målgrupper. Tidigare erfarenhet av att arbeta med CRM Super Office, EPiServer samt Carma är meriterande. Då vår kund arbetar internationellt krävs det att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska.

Som person har du förmågan att överblicka stora mängder information och aktiviteter. Det är nödvändigt att du trivs i en komplex och dynamisk miljö och har förmågan att avgöra vilka insatser som ska prioriteras. Du är stresstålig, duktig på att skapa relationer, arbetar med hög kvalitetsmedvetenhet samt är självgående.

Då tjänsten skall tillsättas omgående ber vi dig skicka in din ansökan snarast. Intervjuer kommer ske löpande.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 527
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Stenfeldt 08-545 28 306

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2292971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: