Målmedvetna Collectors till Contact Center
Intrum Justitia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB i Göteborg,
Varberg,
Nacka,
Malmö,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Intrum Justitia är Europas ledande företag inom Credit Management Services och erbjuder heltäckande kredithanteringstjänster som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Intrum Justitia grundades 1923 och har omkring 3 100 anställda i 22 länder. Koncernens omsättning uppgick 2010 till 3,8 miljarder kronor. Intrum Justitia AB är noterat vid Nasdaq OMX Stockholm sedan 2002. Mer information finns på
www.intrum.seVi söker målmedvetna & tävlingsinriktade Collectors till vårt Contact Center
Nu söker vi nya medarbetare med tidigare erfarenhet av kundservice via telefon.
Som medarbetare i Contact Center arbetar du med att besvara inkommande telefonsamtal och e-postmeddelanden från våra uppdragsgivares kunder. Du säkerställer att varje frågeställning hanteras i enlighet med gällande policy och rutin med en hög service.
Vi samarbetar med kundföretag inom många olika branscher, vilket ställer krav på att vi som arbetar inom Contact Center är både kunniga och flexibla. Det är viktigt att varje samtal är av hög kvalité, samtidigt som det också måste hanteras på ett effektivt sätt.
Vi erbjuder en kvalificerad serviceroll där du fungerar som Intrum Justitia och våra kunders ansikte utåt. Som nyanställd får du gedigen utbildning och på sikt har du möjlighet att vidareutveckla dina kunskaper i kredithantering.
Vi söker dig som har:
• Gymnasieutbildning
• 4-5 års arbetslivserfarenhet
• Dokumenterad erfarenhet från kundservice eller callcenter, med bra resultat.
• God datavana, särskilt gällande Officepaketet
• Har ekonomiskt intresse
• Väl utvecklad förmåga att uttala dig i tal och skrift
Det är meriterande om du talar ytterligare språk utöver svenska och engelska.
Publiceringsdatum2011-07-13Dina personliga egenskaperDu som söker är serviceinriktad och ser affärsmöjligheter i varje kundkontakt samt tycker om att arbeta med tydliga mål och uppföljning. Du är noggrann, ansvarsfull och självständig i ditt arbete.
Det är också betydelsefullt att du har förmåga att sätta dig in i andra människors situation och kan skapa högt förtroende hos våra uppdragsgivares kunder. Vidare värdesätter vi att du är flexibel och öppen för förändring. Vi förutsätter att du är en god lagspelare som bidrar till samarbetet i gruppen och mellan avdelningar.
TillträdeDet är viktigt att du kan tillträda tjänsten på heltid från och med måndagen den 22 augusti 2011 då vi startar vår grundutbildning 4 veckor framåt.
Anställningsvillkor
Tjänsterna består av vikariat och tillsvidareanställningar med sex månaders provanställning. Placering i Göteborg. Lön enligt överenskommelse. Vi tillämpar kollektivavtalet Almega Tjänsteföretagen - Unionen.
Är du intresserad?
Din skriftliga ansökan sänder du via e-post till
contactcenter@intrum.com senast den 7 augusti 2011. Skriv "Contact Center + ditt namn" i ämnesraden.
Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Vad Jensen eller Anna Persson telefon 031-61 69 00 (vxl). Fackliga kontaktpersoner i denna rekrytering är Tina Kallin och Anna Ternevik som också nås på ovanstående nummer.
Välkommen till Intrum Justitia!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-08-07
Ange följande referens när du ansöker: Contact Center + ditt namn
Ansökan kan skickas till e-postadress:
contactcenter@intrum.comFöretagIntrum Justitia Sverige AB
AdressIntrum Justitia Sverige AB
41106 GÖTEBORG
KontorsadressSödra Hamngatan 53
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-61 69 00
Jobbnummer 984752
Observera att sista ansökningsdag har passerat.