Lösningsorienterad Tekniker, IT Helpdesk till Apotekstjänst på L
Apotekstjänst Sverige AB / Supportteknikerjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apotekstjänst Sverige AB i Lidingö,
Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Vill du vara en del i vårt kunniga och teknikentusiastiska IT- team? Inom IT avdelningen finns Helpdesk som ansvarar för att felanmälningar och beställningar hanteras på ett snabbt och effektivt sätt. Det är stor variation på ärendena både i innehåll och komplexitet. Gillar du att hitta kreativa lösningar och vill arbeta i ett bolag där både hög kvalitet, processer och ständig förbättring är i fokus?
Som Tekniker hos oss kommer du att vara del i ett team som hjälps åt och arbetar mot uppsatta mål. Du kommer att ha följande arbetsuppgifter:
• 1st/2nd line-support av standard- och egenutvecklade applikationer, telefoni, arbetsstationer och nätverk
• Kontakt med leverantörer och samarbetspartners
• Inköp av IT-utrustning, mobiler och förbrukningsmaterial
• Installation, konfiguration och felsökning av IT-utrustning
• Handläggning, administration och registrering av ärenden i IT:s ärendesystem
• Felanmälningar och beställningar
• Patchning och övervakning av interna servrar
Förutom att du är lösningsorienterad och engagerad ser vi att du tar ansvar och är självgående. Du gillar att samarbeta inom såväl som mellan koncernbolagens olika grupper. Att vara serviceinriktad och ha ett gott omdöme är lika självklart för dig som att bygga relationer och struktur i ett företag med högt tempo och mycket driv.
• Gymnasieutbildning eller högre utbildning
• Minst 1 års erfarenhet av användarsupport avseende PC, skrivare, mobiltelefoner.
• Vana av och goda kunskaper i Windows operativsystem (Win7, Win8 och Win10)
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Körkort
Välkommen med din ansökan till
jobb@apotekstjanst.se märkt Tekniker IT. Då intervjuer kommer att ske löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt dock senast 2019-02-06.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Johannes Carpio, IT-chef,
johannes.carpio@apotekstjanst.se, 070-676 79 13.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Apotekstjänst Sverige AB är ett bolag inom Bonverkoncernen. Bonver bildades 1983 och är en av Nordens ledande logistikpartner. Apotekstjänst säljer en säker och kostnadseffektiv försörjning av läkemedel och sjukvårdsprodukter, inom öppen- och slutenvården, med hög leveransservice till sjukvårdshuvudmän via upphandling. Vi levererar dosdispenserade läkemedel till över 80 000 patienter samt från hösten 2019 även leverantör av tredjepartslogistik till Varuförsörjningen. Verksamheten bedrivs huvudsakligen på Lidingö i Stockholm
Publiceringsdatum2019-01-18Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-06
Ange följande referens när du ansöker: Lösningsorienterad Tekniker
FöretagAPOTEKSTJÄNST SVERIGE AB
AdressAPOTEKSTJÄNST SVERIGE AB
Lidingö
18185 LIDINGÖ
KontorsadressGÅSHAGA BRYGGA 1
Jobbnummer 4563993
Observera att sista ansökningsdag har passerat.